Beden Eğitimi ve Spor Portalı  


Go Back   Beden Eğitimi ve Spor Portalı > Beden Eğitimi > Beden Eğitimi Yıllık Planları

Beden Eğitimi Yıllık Planları 2024-2025 Beden eğitimi yıllık planları

beden eğitimi
beden eğitimi
Sitemize hoş geldiniz. Konuları beğenmeyi unutmayalım.

Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 05-09-2007, 15:54   #1
ŞİMŞEK
Yeni Üye
 
ŞİMŞEK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Eyl 2007
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 27
Teşekkürleriniz: 0
Thanked 2 Times in 1 Post
Tecrübe Puanı: 0
ŞİMŞEK
Standart

Reklam Alanı
BEDEN EĞİTİMİ DERSİ 6. SINIF KAZANIMLARI VE ÖRNEK HAREKETLERİ = o ns = />

1.1. Seçili spor dallarına özgü hare-ketleri sergiler.

H 1.1 ., 1.5. Vurdum, Grubuma Katıl: Oyun alanı üç bölüme, öğrenciler üç gruba ayrılır. Gruplar kendileri için oluşturulan alanlara yerleşir. A ve C alanlarındaki öğrenciler ortak hareketle, orta alandaki öğrenci grubunu voleybol topu ile vurmaya çalışırlar. Ortadaki grupta bulunan öğrenciler iki yanda bulunan grup öğrencilerine vurulmamak için savunma pozisyonunda olurlar. Orta grupta vurulan her oyuncu, kendisini vuran grubun alanına dahil olur. Belirli bir süre sonra en çok oyuncuya sahip olan grup oyunu kazanır. Diğer grup üyeleri kazanan grubu alkışlarlar. Oyun grupların alanları değiştirilerek devam eder.
A B C
=MsoTableGrid medium none; medium none; MARGIN: auto auto auto 41.25pt; medium none; medium none; mso-table-layout-alt: fixed; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-yfti-tbllook: 480; 0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text" border=1>

HEIGHT: 47pt; mso-yfti-irow: 0;
text 1pt solid; 5.4pt; text 1pt solid; 5.4pt; 0cm; text 1pt solid; WIDTH: 81. 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 47pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt" width=108>

▼ ▼ ▼

▼ ▼ ▼
text 1pt solid; 5.4pt; text 1pt solid; 5.4pt; 0cm; #ece9d8; WIDTH: 71.7pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 47pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=96>
● ● ●

● ● ●
text 1pt solid; 5.4pt; text 1pt solid; 5.4pt; 0cm; #ece9d8; WIDTH: 6 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 47pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=84>

▀ ▀ ▀

▀ ▀ ▀



1.2. Seçili spor dallarını yaparken spor dalına özgü ilke ve kuralları bilerek uygular.


1.3. Sportif etkinlik içersinde gü-venli hareket eder.


1.4. Sportif etkinlikleri yaparken çevre duyarlılığı sergiler.


1.5. Temel hücum ve savunma stra-tejilerini gösterir.

1.5. Pas ve Kafayla Gol: Belirlenmiş etkinlik alanı içerisinde sınıf ikiye ayrılır. İki grup arasında öğrenciler fiziksel özellikleri dikkate alınarak eşleşirler. Kura ile top bir gruba verilir. Gruplar, kendi arasında elle paslaşarak dip çizgideki kaleye kafayla gol atmaya çalışırlar. Top eğer yere düşerse karşı tarafa verilir. Eşler, sadece kendi eşini kontrol etmekle sorumludur. Başka birinin eşinden top çalması ihlal kabul edilir. Oyun belirli bir süre oynanır.Daha fazla gol atarak grup galip olan takım diğer takım tarafından alkışlanırlar. Daha sonra öğrencilere, pas ve eşleşmeyle ilgili yaptıkları hareketleri sorgulattırılır.

1.6. Seçili sportif etkinliklerle ilgili kavramları bilir.

H 1.6. Hangi Spor Dalında Ne Var? Öğrenciler aşağıdaki formda verilen spor dalları ile ilgili tekniklere ilişkin kavramları araştırıp karşılarına yazarlar.

Öğrenciler, değişik spor dallarına ilişkin buldukları teknik kavramları çizelgeye ekleyebilirler
=MsoTableGrid medium none; medium none; MARGIN: auto auto auto 21.25pt; medium none; medium none; mso-table-layout-alt: fixed; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-yfti-tbllook: 480; 0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text" border=1>

HEIGHT: 13.6pt; mso-yfti-irow: 0">
text 1pt solid; 5.4pt; text 1pt solid; 5.4pt; 0cm; text 1pt solid; WIDTH: 164.85pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt" width=220>
<I mso-bidi-font-style: Spor Dalları[/I]
text 1pt solid; 5.4pt; text 1pt solid; 5.4pt; 0cm; #ece9d8; WIDTH: 164.9pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=220>
<I mso-bidi-font-style: Teknikler[/I]
HEIGHT: 13.6pt; mso-yfti-irow: 1">
text 1pt solid; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0cm; text 1pt solid; WIDTH: 164.85pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=220>
Futbol
text 1pt solid; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0cm; #ece9d8; WIDTH: 164.9pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=220>
Pas, şut, taç atışı, köşe atışı, ….
HEIGHT: 13.6pt; mso-yfti-irow: 2">
text 1pt solid; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0cm; text 1pt solid; WIDTH: 164.85pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=220>
Basketbol
text 1pt solid; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0cm; #ece9d8; WIDTH: 164.9pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=220>

HEIGHT: 13.6pt; mso-yfti-irow: 3">
text 1pt solid; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0cm; text 1pt solid; WIDTH: 164.85pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=220>
Voleybol
text 1pt solid; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0cm; #ece9d8; WIDTH: 164.9pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=220>

HEIGHT: 13.6pt; mso-yfti-irow: 4">
text 1pt solid; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0cm; text 1pt solid; WIDTH: 164.85pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=220>
Badminton
text 1pt solid; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0cm; #ece9d8; WIDTH: 164.9pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=220>

HEIGHT: 13.6pt; mso-yfti-irow: 5">
text 1pt solid; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0cm; text 1pt solid; WIDTH: 164.85pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=220>
…………..
text 1pt solid; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0cm; #ece9d8; WIDTH: 164.9pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=220>

HEIGHT: 13.6pt; mso-yfti-irow: 6;
text 1pt solid; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0cm; text 1pt solid; WIDTH: 164.85pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=220>
………….
text 1pt solid; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0cm; #ece9d8; WIDTH: 164.9pt; 0cm; text 1pt solid; HEIGHT: 13.6pt; : transparent; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=220>



1.7. Sportif etkinliklerde karşılaştığı problemlere çözüm/çözümler üretir.

1.8. Sportif etkinliklerdeki perfor-mansını analiz eder.

1.9. Seçili spora özgü fiziksel etkinliklerde ısınma ve soğuma ha-reketleri yapar.

1.10. Çevresindeki spor malzeme-lerini, spor alanlarını ve düzenlenen spor etkinliklerini tanır.

H 1.10 . Spor Alanlarımız: Öğrenciler, iç içe iki çember oluşturur. İç ve dış çemberdekiler yüz yüze gelecek ve ikişerli eşleşecek biçimde yere otururlar. Karşı karşıya oturanlar birbirlerine çevrelerindeki spor alanlarını ve spor etkinliklerini tanıtırlar. Ardından her biri ters yönde kayarak önceki eşinin yanındaki ile yeni bir ikili oluşturur. Bir önceki eşiyle yaptıkları konuşmayı yeni gelen eşleri ile yaparlar. Öğrenciler etkinliğin sonunda çevrelerindeki spor alanları ve spor etkinliklerini listeleyerek okul panosuna asarlar.


1.11. Farklı sportif etkinliklerde kulla-nılan malzemeleri araştırır.

H 1.11. Spor Malzemelerimiz: Öğrenciler farklı spor dallarında kullanılan araç-gereç ve malzemeleri araştırırlar. Spor araç- gereç ve malzemelerden kendilerinin üretebileceklerini; karton, plastik, ağaç, pamuk vb. malzemeler kullanarak yaparlar. Okulun imkânları dahilinde, öğrencilerin üretemediği spor araç-gereçleri ve malzemeleri temin edilir. Oluşturulan ve üretilen spor araç-gereç ve malzemeleri okulda sürekli sergilenmek üzere spor malzemeleri köşesine yerleştirilir.


1.12. Zihinsel ve bedensel engelin spor yapmaya engel olmadığını bilir.

H 1.12. Yaşamayı Seviyorum: Öğrenciler okul içinden veya okul dışından zihinsel ve bedensel engelleri bulunanlarla birlikte spor yaparlar. Bu gibi engelleri olan öğrencilerin spor yapabilmeleri için okulda organizasyon düzenlerler. Bilişim teknolojilerini kullanarak Paralimpik Olimpiyat Oyunlarını öğrenirler. Yurtiçi ve yurtdışından Paralimpik Olimpiyat Oyunlarına katılan sporcularla, bilişim teknolojisinden yararlanarak iletişim sağlarlar. Sporcuların hayat hikâyelerini okullarına aktarırlar.

1.13. Sportif etkinliklerde zamanı et-kili kullanır.

H 1.13. “ Zaman Değerlidir”: Bir maç esnasında bir dakikanın ne kadar önemli olduğunu çeşitli örneklerle tartışırlar. bir dakika gibi bir sürede neler olabileceğini belirtirler. Zamanı etkili kullanmanın gereği üzerinde düşünürler. Zamanı etkili kullanabilmek için neler yapabileceklerini sıralarlar.

1.14. Araç-gereçleri ve alanlarını paylaşmaya değer verir.
1.15. Spor araç- gereç ve malze-melerini amacına uygun kullanarak korur.
1.16. Sportif etkinliklere ilişkin dü-şüncelerini ifade eder.
H 1.16. Düşüncelerimizi Paylaşalım: Sınıfın uygun bir yerinde “Düşüncelerimizi paylaşalım.” kutusu oluşturulur. Öğrenciler, beden eğitimi dersi ile ilgiliı olumlu ve olumsuz düşüncelerini; ismini, sınıfını ve numarasını belirtmeden yazarak kutuya atarlar. “Düşüncelerimizi Paylaşalım” kutusu, her ayın ilk pazartesi günü açılır. Sınıfla birlikte paylaşılarak değerlendirilir.


1.17. Sportif etkinliklerde başka-larının haklarına saygı gösterir.

H 1.17. Haklarımız: Sportif etkinlikler sırasında öğrenciler, hangi haklara sahip olduklarını belirtirler. Bu haklardan bir ya da birkaçından mahrum olduğu varsayılan Pelin ve Ceyda’nın yerine kendilerini koyarak arkadaşlarının neler hissettiklerini empati yoluyla hissetmeye çalışırlar. Olumlu veya olumsuz muhtemel cevaplar, sınıf ve okul panosunda değerlendirirler.


1.18. Sportif etkinlikler içerisinde üstlendiği rollerin sorumluluklarını bilerek yerine getirir.

H 1.18., 1.20., 1.21. Görevlerimizi Yapalım: Öğrenciler, dört gruba ayrılırlar. İki grup hücum, iki grupta savunma oyuncusu olurlar. Hücum oyuncuları kırmızı yeleklerini, savunma oyuncuları sarı yeleklerini giyerler. Hücum oyuncuları ceza sahasının kesişen noktalarında yelerini alırlar. Savunma grubu da kale direklerinin önüne yerleşirler. Hücum oyuncuları, uyaranla gol atmak için paslaşırlar. Savunma oyuncuları da sadece pasif durarak hücum yapan oyuncuların gol atmasını engellerler. Hücumdaki oyuncular gol atarsa savunma oyuncuları onları alkışlarlar. Savunma oyuncuları golü engellerlerse hücum oyuncuları alkışlarlar. Her oyuncu hareketi yaptıktan sonra hücum oyuncuları ile savunma oyuncularının görevleri değiştirerek oyun devam eder. Daha sonra öğrenciler almış oldukları görevleri tartışırlar.


1.19.Sportif etkinliklerde kazanma ve kaybetme durumlarında duy-gularını kontrollü davranışlarla gös-terir.


1.20. Sportif etkinliklerde başarıyı takdir eder.

1.21. Farklı sportif etkinlikleri yaparken kendine güven duyar.

1.22.Sportif etkinliklere katılma-ya değer verir.

1.23. Bireysel farklılıkları olan-larla sportif etkinlik yapmaya değer verir.

1.24. Sportif etkinliklerde mey-dana gelebilecek anlaşmaz-lıkların çözümü için çaba gösterir.

1.25.Bireysel ve grup hedeflerine ulaşmak için çaba gösterir.

H 1.25. Programımızı Yapalım: Öğrencilere, kendi antrenman planlarını nasıl düzenleyebilecekleri açıklanır. Haftalık, aylık ve yıllık antrenman planlamasının temel ilkeleri belirtilir. Bir haftalık plan yapılarak uygulamaya konulur. Takım çalışmaları için benzer bir çalışma yapılarak takımlar antrenman planlarını ortaya koyarlar.

1.26. Kurallara uyma ve yöner-geleri takip sürecine katılarak, be-lirlenen kural ve yönergeleri takip eder.

H 1.26. Kuralları Belirler ve Uyarım: Dönem başında ders uygulamaları ile ilgili kural ve yönergelerin oluşturulması için sınıfça çalışma yapılır. Oluşturulan kurallara uyma yönünde her öğrenci bir sözleşme belgesi imzalar.

1.1.Fiziksel uygunluğunu geliştir-mek için düzenli olarak fiziksel etkinliklere katılır.

H 1.1. Düzenli Olarak Fiziksel Etkinliklere Katılırım: Dönem başında her öğrencinin sağlıkla ilgili fiziksel uygunluk özellikleri (kalp-dolaşım sistemi dayanıklılığı, kas kuvveti ve dayanıklılığı, esneklik, vücut kompozisyonu) ölçülür. Daha sonra öğrenciler ihtiyaçlarına göre ders dışı fiziksel etkinliklere yönlendirilir. Öğrenciler, dönem boyunca katıldıkları fiziksel etkinlikler için günlük tutar ve bu günlükleri rapor ederler. Dönem sonunda ölçümler tekrar yapılır ve değişimler tartışılır.

1.2. Düzenli fiziksel etkinlik yap-manın sağlıklı yaşam üzerindeki etkilerinin önemini kavrar.
H 1.2. Sağlıklı Yaşam: Öğrenciler, çevrelerinde düzenli olarak fiziksel etkinliğe katılan kişilerle görüşmeler yaparlar. Düzenli fiziksel etkinlik yapanların fiziksel, sosyal, ruhsal ve zihinsel sağlıklarında ne gibi değişiklikler hissettiklerini sınıf ile paylaşırlar.
H 1.2. Sağlığımı Koruyorum: “Sağlıksız bir vücut” için neler yapmak gerektiği sorularak tersine beyin fırtınası yapılır. Öğrenciler beyin fırtınasının sonuçlarını tahtaya yazarlar. Düzenli beslenme alışkanlığına yönelik olan yanıtların altı çizilerek bunların ortak yönleri belirtilir. Düzenli ve dengeli beslenmenin anlamını sorarak araştırma ödevi olarak verilir.
1.3. Sportif etkinlikler sonrasında kişisel bakımını ve temizliğini yap-maya öncelik verir.
1.4. Sağlığını korumak için vücu-dunu doğru kullanır.

1.5. Dengeli ve düzenli beslenme ile fiziksel etkinlik arasındaki ilişkiyi kurar.

1. H 1.5. Dengeli Beslen Güçlü Ol: Öğrenciler dengeli ve düzenli beslenme ile fiziksel etkinlik arasındaki ilişkiyi anlatan sloganlar üretirler. Oluşturulan sloganlar, okulun uygun yerlerine asılır.

1.6. Sağlıklı bir vücut ve fiziksel gelişim için dengeli ve düzenli bes-lenme alışkanlığı kazanır.
H 1.6. Kurtarın Beni: Öğrencilerle dengeli ve düzenli beslenmenin önemi üzerine konuşulur. Örneğin; öğün atlamamak gerektiği, abur-cubur yemenin yanlış olduğu, vitamin ve mineral yönünden zengin farklı gıdaların tüketilmesi gerektiği konuşulur. Bundan sonra oyuna geçilir. İki öğrenci sarı yelek giyer. Bu öğrencilerden biri dengesiz beslenmeyi, diğeri düzensiz beslenmeyi simgeler. Bu öğrenciler aynı zamanda ebedir. İki öğrenciye ise yeşil yelek giydirilir. Bu öğrencilerden biri dengeli beslenmeyi, diğeri düzenli beslenmeyi simgeler ve kurtarıcıdırlar. Etkinlik alanının bir köşesi dengeli beslenme köşesidir. Verilen uyaranla diğer öğrenciler sınırlandırılmış alana kaçarken ebelerin dokunduğu kişiler donarlar (oldukları yerde kalırlar). Donan öğrencilerin kurtulması için kurtarıcılar, birlikte hareket ederek donmuş kişinin koluna girerek “ Dengeli beslen, dengeli beslen, düzenli beslen, düzenli beslen.” derler. Kurtulan öğrenci dengeli ve düzenli beslenme köşesine gider. Oyun bu şekilde devam eder.


1.7.Temel ilk yardım ilkelerinin ö-nemini bilir.

H 1.7. Önlemimizi Alalım: Öğrencilere sportif etkinlikler sırasında meydana gelebilecek kaza ve yaralanmaların neler olduğu açıklanır. Muhtemel spor yaralanmalarında hangi yaralanmaya karşı hangi ilkenin uygulanabileceği belirtilir.


2.1. Ulusal bayramları coşkuyla kutlamak için düzenlenen spor et-kinliklerine, halk oyunlarına ve dans gösterilerine değer vererek katılır.

H 2.1. Bayram Coşkusunu Yaşayalım: Öğrenciler, ulusal bayramlarda yapılması planlanan bayram programı hakkında bilgilendirme toplantısı yaparlar. Toplantı sonucunda, planlanan etkinliklere, öğrenci katılımını artırmak amacıyla afiş, poster, döviz, ilan, anons vb. kullanarak reklam çalışması düzenlerler. Katılımın ve temsil etmenin önemini vurgulamak için bayram etkinliklerinde görev alan öğrencilere “Bayram Etkinliği Katılımcı Belgesi” verilir.


2.2. Çevresindekileri Ulusal bay-ramlarda düzenlenen etkinliklere katılmaya teşvik eder.


H 2.2. Bayram Davetiyesi: Öğrenciler, okullarının bayram kutlama programının tüm detaylarını içeren ilanlar hazırlarlar. İlanları, çevrelerinde bulunan iş yerlerine ve uygun yerlere asarlar. Ayrıca bayram kutlamaları için davetiye hazırlayarak ailelerini, komşularını ve çevrelerindeki büyüklerini davet ederler.







2.3. Atatürk’ün, spora ve sporculara verdiği önemi araştırarak çıkarım-larda bulunur.

H 2.3. Elektronik Posta: Öğrenciler, Atatürk’ü spor yaparken gösteren fotoğrafları ve sporcularla ilgili anılarını, bilişim teknolojileri ve kütüphanelerden yararlanarak araştırırlar. Çalışmalarını slayt sunusu olarak düzenleyerek elektronik posta aracılığı ile iletirler.

3.1. Olimpizmin anlamını kavraya-rak olimpiyat oyunlarının düzenlen-me sebeplerini açıklar.

3.2. Okul içinde sınıflar arası spor organizasyonları düzenlenmesinde görev almaya istekli olur.


H 3.2. Şampiyonlar Ligi: Öğrenciler, okul içinde sportif organizasyonlar düzenler. Organizasyonlarında takım, oyuncu, hakem vb. görevleri belirlerler. Etkinliklerde fotoğraf, oyuncu istatistikleri, yorumlar vb. yapılarak metin hâline getirilir ve okul panosunda sergilenir.



3.3. Çeşitli spor olaylarını kitle ileti-şim araçlarından takip ederek yor-umlar.

H 3.3. Bilmediğimiz Sporlar: Öğrenciler yazılı ve görsel basından çok yaygın olmayan spor dallarını belirlerler. Bu spor dallarından birini seçerek spor dalının neden yaygın olmadığı altı şapkalı düşünme tekniği kullanılarak analiz edilir. Altı şapkalı düşünme tekniğine göre şapkalar belli düşünme biçimlerini temsil ederler. Kırmızı şapka duygusal yaklaşımı, siyah konunun olumsuz ve karamsar yönlerini, sarı konuya olumlu bakış açısıyla düşünmeyi, mavi mantıklı ve sakin düşünmeyi, beyaz konuyla alakalı olarak tarafsız bakışı, yeşil yaratıcı fikirleri ifade eder.


ŞİMŞEK isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Reklam Alanı
Cevapla

Popüler Sitelerde Paylaş

Etiketler
kazanımları, sınıf


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Beden Eğitimi Dersi 4-8. Sınıf Kazanımları mkadir Seminer Dönemi Çalışmaları 1 05-06-2011 16:54
5,sınıf kazanımları ŞİMŞEK Beden Eğitimi Yıllık Planları 2 11-12-2009 16:50
8, sınıf kazanımları ŞİMŞEK Beden Eğitimi Yıllık Planları 1 05-09-2007 16:09

Reklam Alanı


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2006 - 2025, Türkiye'nin Beden eğitimi ve Spor Portalı
2007-2024 Türkiye'nin Beden Eğitimi ve Spor Portalı
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159