21-06-2007, 14:49 | #1 |
Girişken Üye
Üyelik tarihi: Mar 2007
Bulunduğu yer: Burdur
Mesajlar: 186
Teşekkürleriniz: 8
4 Mesajına 7 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
Reklam Alanı
Okulumda seminer konusu olarak yeni beden eğitimi ders proğramının incelenerek ölçme ve değerlendirmesi ve ders işlenişiyle ilgili rapor hazırlayıp sene başı seminer döneminde diğer öğretmen arkadaşlara bilgilendirme yapmamız istendi böyle bir konu alan arkadaşlar veya bilgisi olan arkadaşların yardımcı olması dileğiyle bütün meslektaşlarıma iyi tatiller. |
Reklam Alanı |
27-06-2007, 09:14 | #2 |
Guest
Mesajlar: n/a
|
Aynı konudan bende aldım arkadaşlar eger bunla ilgili dökümanı aolan varsa lütfen siteye eklesin teşekkürler
|
27-06-2007, 10:20 | #3 |
Girişken Üye
Üyelik tarihi: Haz 2007
Bulunduğu yer: Sivas
Mesajlar: 173
Teşekkürleriniz: 0
4 Mesajına 13 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
arkadaşım yeni beden eğitimi müfredatı hakkında raporu ttkb'nin resmi internet sitesinde bulabilirsn. tabki webmaster kardeşim ondan önce göndermesse. kolay gelsin.
|
27-06-2007, 13:47 | #4 |
Guest
Mesajlar: n/a
|
bunu biliyorum derdimiz zaten program degil incelenmiş rapor var mı diye soruyorum ilgin için saol
|
28-06-2007, 00:02 | #5 |
Girişken Üye
Üyelik tarihi: Mar 2007
Bulunduğu yer: Burdur
Mesajlar: 186
Teşekkürleriniz: 8
4 Mesajına 7 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
Evet yeni beden eğitimi proğramını biliyorumda rapor haline getirmiş bir arkadaş varsa buraya gönderebilir mi demiştim.Eminim bu seminer döneminde bir çok Beden Eğitimi Öğretmeni arkadaşıma bu konu verilmiştir, herkes için faydalı olacaktır.İlgilenen arkadaşlara teşekkür ederim
|
29-06-2007, 14:40 | #6 |
Guest
Mesajlar: n/a
|
bulduysan banada gönderirmisin lütfeeen....
|
01-07-2007, 23:11 | #7 |
Administrators
Üyelik tarihi: Oca 2007
Bulunduğu yer: Malatya
Mesajlar: 4.804
Teşekkürleriniz: 0
139 Mesajına 245 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 10 |
2006 – 2007 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SENE SONU SEMİNER ÇALIŞMASI = o ns = /><?:NAMESPACE PREFIX = O />
Yenilenen müfredat programı tüm öğrenci ve velilerimiz tarafından benimsenmiştir. Öğrenci gelişimine ve seviyesine uygunluğu açısından eğitimde kaliteyi arttırmış, çocuklara yönelik ve çocukları aktif kılan etkinliklerin olması eğitime gösterilen ilginin artmasını sağlamıştır. . Görselliğin ön planda oluşu ve çalışma kitaplarının konuların tekrarını kolaylaştırması açısından olumlu özelliklere sahiptir. Yenilenen müfredat içerik ve öğrenciyi ele alma açısından herhangi bir olumsuz yanı yoktur ancak tüm okullarda uygulanabilmesi açısından gerekli araç gereç, teknolojik donanım ve derslik bölümlerinin bulunması, sınıf mevcutlarının elverişli olması gerekmektedir. Proje ve Performans ödevlerinin varlığı yenilenen müfredatı amacına ulaştırma noktasında desteklemektedir. Bu çalışmalar öğrencilerin ön bilgilerini harekete geçirmeye, bilgi transferi yapmaya sevk etmektedir. Bu program ve çalışmalarla bilimsel düşünen, anlayan, araştıran inceleyen yorum yapabilen bireyler yetiştirme imkanı sağlamıştır. Bireysel yetenek ve farklılıkları ortaya çıkartmasından, işbirliğine açık olmasından dolayı sosyal gelişimi olumlu etkilemektedir. Öğrenci ne öğretileceğinden ve öğreneceğinden ziyade öğrenmeyi öğrenmiştir. Yenilenen müfredat ile birlikte öğrencileri eleştirel düşünen yaratıcı düşünen, soru soran çevresiyle iletişim kurabilen, girişimci, sorumluluk üstlenebilen, karşılaştığı sorunlara çözümler üretebilen bireyler haline getirmektedir. Ancak çok zaman alması, tüm derslerden bu çalışmaların aynı zamanlarda istenmesi çocuklara çok fazla yüklenilmesine yol açmış, öğrencilerin dönem dönem bıkkınlık yaşamasına sebebiyet vermiştir. Öğretmenin her öğrenci için ölçek hazırlaması, ödevleri incelemesi, öğrenci gözlem, ölçme ve değerlendirme formlarının çok olması, sınıf mevcutlarının kalabalık oluşu, aynı zamanda sürekli hazırlık isteyen müfredatla birlikte bu çalışmaların yürütülmesi eğitimcilerin zor durumda kalmasına yol açmış, dönem dönem eğitimde kaliteyi düşürmüştür. Bunlarla birlikte gerek öğretmen gerekse öğrenci açısından malzeme ve kağıt israfı artmıştır. Yenilenen müfredatla birlikte ölçme değerlendirmede yapılan reformlar eğitimin kalitesini yükseltmiş, öğrencinin çok yönlü değerlendirilmesini, öğretmenini öğrencisini daha iyi tanımasını, aynı zamanda bunu öğrenciyle paylaşması öğrencinin de kendisini daha iyi tanımasını sağlamıştır. Hazırlanmış olan ders içi gözlem formları değerlendirmede daha objektif ve gerçekçi sonuçlar oluşturmuştur. Tek olumsuz yanı çok zaman almakta, özellikle kalabalık sınıflarda uygulanması çalışmayı güçleştirmekte ancak eğitimin kalitesini arttırması açısından olumsuz yanı arka planda kalmıştır. Yenilenen müfredat okul - veli – toplum işbirliğini esas almış, çocukları gerçek hayatı tanımaya, hayatı yaşayarak ve içinde öğrenmeye yöneltmiştir. Öğrencilerin hayatı toplum içinde tanıması, velilerin okulla olan işbirliği toplumun gelişebilmesi, okulun amaçlarına ulaşabilmesi için büyük destek sağlamış ve bu çalışmalar ülke kalkınmasında kaçınılmaz bir unsur oluşturmuştur. Ancak tüm okullarda bu çalışmaların uygulanması güçlük yaratmış, özellikle yatılı okullarda imkansız bir hal almıştır. Aynı zamanda her ailenin maddi imkanlarının aynı seviyede olmayışı, yaşam standartlarının elvermeyişi, aile yapısı, kimi öğrencilerin arka planda kalmasına, kendilerini toplumdan yalıtmasına yol açmıştır. Burada denge unsuru olara karşımıza okullar çıkmaktadır. Bu konuda çok hassas yaklaşılmalıdır. Gönderen: O Kendini biliyor Gönderen arkadaşımıza teşekkür ederiz. |
02-07-2007, 22:30 | #8 |
Girişken Üye
Üyelik tarihi: Mar 2007
Bulunduğu yer: Burdur
Mesajlar: 186
Teşekkürleriniz: 8
4 Mesajına 7 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
Gönderen ve o kendini bilen arkadaşım kimse ona çok teşekkür ederim ilgisi için ayrıca webmasterede teşekkür ederim.
|
02-07-2007, 22:45 | #9 |
Girişken Üye
Üyelik tarihi: Mar 2007
Bulunduğu yer: Burdur
Mesajlar: 186
Teşekkürleriniz: 8
4 Mesajına 7 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
Gönderilen raporu okuduktan sonra içeriğinin yeni proğramları genel olarak ele ele aldığını anladım, Beden Eğitimi dersimize yönelik özel bir değerlendirme yapan arkadaşlarımız varsa gönderebilirlerse birçok kendi branşımızdaki arkadaşlarımızda faydalanacaktır.
|
02-07-2007, 22:46 | #10 |
Administrators
Üyelik tarihi: Oca 2007
Bulunduğu yer: Malatya
Mesajlar: 4.804
Teşekkürleriniz: 0
139 Mesajına 245 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 10 |
Ben teşekkür ederim arakadaşım. Sizlerin desteği oldukça bi site hep ayakta kalır. Sizlerden isteğim elinizdeki dökümanları bizimle paylaşmanız. Bir mail atmanız yeterlidir. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
|
Popüler Sitelerde Paylaş |
Etiketler |
beden, eğitimi, incelenmesi, programı, rapor, yeni |
Konuyu Toplam 2 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 2 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
2010-2011 9.10.11.12 sınıf beden eğitimi yıllık plan--mrl | m.taşpınar | Beden Eğitimi Yıllık Planları | 54 | 12-09-2013 23:42 |
Beden eğitimi dersi müfredat programının incelenmesi. | pırıl2 | İstek Bölümü | 0 | 26-07-2009 23:30 |
Beden eğitimi dersi yeni öğretim programı | webmaster | Yeni Müfredat | 0 | 05-09-2008 21:06 |
İlköğretimde Beden Eğitimi programı | bamby06 | İstek Bölümü | 6 | 20-06-2008 00:53 |
Engellilerde Beden Eğitimi Ders Programı | webkerem | Yeni Müfredat | 0 | 04-07-2007 12:34 |
Reklam Alanı |