|
29-09-2009, 15:06 | #1 |
Guest
Mesajlar: n/a
|
Reklam Alanı
|
Reklam Alanı |
29-09-2009, 16:19 | #2 |
Üye
Üyelik tarihi: Oca 2008
Bulunduğu yer: Bolu
Mesajlar: 33
Teşekkürleriniz: 0
0 Mesajına 0 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
Nası yani [img]smileys/smiley22.gif[/img]
|
29-09-2009, 16:34 | #3 |
Administrator
Üyelik tarihi: Oca 2006
Bulunduğu yer: Malatya
Mesajlar: 6.253
Teşekkürleriniz: 325
1.137 Mesajına 2.464 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 10 |
Hocam hangi planlar uygun değil, ilköğretim mi lise mi? dediğinizden bir şey anlamadık. yapılan planlar zaten talim terbiye kurulunun yayınladığı planlarla aynı
|
29-09-2009, 20:26 | #4 |
Guest
Mesajlar: n/a
|
öncelikle özür diliyorum sanırım konuyu tam anlatamadım hata bende.Bakanlık müfettişinin özellikle istedigi planın şekli ve içerigi gönderebilirsem eger , örnek planda ki gibi olmalıymış.YAni plandada göreceksiniz 'kazanımlar' olmayan bir planı kabul etmiyorlar. şimdi örnegi göndermeye çalışıyorum
|
29-09-2009, 20:30 | #5 |
Guest
Mesajlar: n/a
|
/upload/anadosya.asp, line 65
|
29-09-2009, 20:35 | #6 |
Guest
Mesajlar: n/a
|
webkerem kardeşim dosyayı gönderemiyorum konuyu silersen memnun olurum milletin aklınıda karıştırmayım boş yere
|
06-10-2009, 18:30 | #7 |
Üye
Üyelik tarihi: Ağu 2007
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 92
Teşekkürleriniz: 2
0 Mesajına 0 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
2006-2007 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI 6. SINIFLAR BEDEN EĞİTİMİ DERSİ ÖRNEK YILLIK PLANIDIR. />
medium none; medium none; MARGIN: auto auto auto 5.4pt; medium none; BORDER-RIGHT: medium none; mso-table-layout-alt: fixed; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-yfti-tbllook: 480; 0cm 5.4pt 0cm 5.4pt" =MsoTableGrid border=1 width=936> PAGE-BREAK-INSIDE: avoid; HEIGHT: 46.8pt; mso-yfti-irow: 0; text 1pt solid; text 1pt solid; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.1pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-rotate: 90" width=29> AY text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.9pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-rotate: 90; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=31> HAFtA text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.65pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-rotate: 90; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=30> SAAT text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 192.6pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=257> KAZANIMLAR text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 117.75pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=157> ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 99pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=132> KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ARAÇ VE GEREÇLER text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 90pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=120> DEĞERLENDİRME (Kazanımlara ulaşma düzeyi) text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 135pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=180> AÇIKLAMA PAGE-BREAK-INSIDE: avoid; HEIGHT: 60.45pt; mso-yfti-irow: 1"> text 1pt solid; text 1pt solid; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.1pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-rotate: 90; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=29> EY L Ü L text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.9pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=31> III text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.65pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=30> 1 text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 192.6pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=257> A.1.26. Kurallara uyma ve yönergeleri takip sürecine katılarak, belirlenen kural ve yönergeleri takip eder. A.1.22.Sportif etkinliklere katılmaya değer verir. text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 117.75pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=157> Sunuş yolu, Katılımla öğretim, Beyin fırtınası, Tartışma text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 99pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=132> Ders öğretmenleri seçtikleri kazanımlara ve etkinliklere göre araç-gereçleri okul şartlarına uygun olarak belirleyebilir. text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 90pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=120> Ders öğretmenleri Beden eğitimi öğretim programında bulunan ilgili kazanımların ölçme-değerlendirme bölümünden yararlanabilir. text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 135pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=180> Temel hareket becerilerinin aylara ve haftalara göre dağılımı yapılırken Beden eğitimi programında yer alan 1, 2 ve 5. çizelgelerden yararlanılarak yapılmalıdır. HEIGHT: 7.65pt; mso-yfti-irow: 2; text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.9pt; 5.4pt; HEIGHT: 7.65pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=31> IV text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.65pt; 5.4pt; HEIGHT: 7.65pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=30> 1 text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 192.6pt; 5.4pt; HEIGHT: 7.65pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=257> A.1.9.Seçili spora özgü fiziksel etkinliklerde ısınma ve soğuma hareketleri yapar. A.1.22.Sportif etkinliklere katılmaya değer verir. B.1.3.Sportif etkinlik içersinde güvenli hareket eder. text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 117.75pt; 5.4pt; HEIGHT: 7.65pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=157> Komutla öğretim, Gösteri yoluyla, Kendini değerlendirme, arkadaşımızın bahsettiği ve ttkb sayfasında bulunan örnek yıllık plan... artık kendi planlarınızla karşılaştırmak da size kalıyor.
__________________
Beden Eğitimi Öğretmeni Olmak Bir Ayrıcalıktır. |
Popüler Sitelerde Paylaş |
Etiketler |
değişiklik, geçmeyin, okumadan, pallarda |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Taşımalı İlköğretim Yönetmeliğinde değişiklik | binali | Eğitim Haberleri | 1 | 18-01-2010 21:24 |
Ek derste değişiklik | Cem | Eğitim Haberleri | 2 | 23-01-2009 20:08 |
okumadan geçme | selçuk | Eğitim Haberleri | 8 | 20-05-2008 23:29 |
OKS'de Köklü Değişiklik | webmaster | TEOG-LYS-YGS | 2 | 05-02-2008 15:44 |
İlk Öğretim Kurumları Yönetmeliğinde değişiklik | Cem | Eğitim Haberleri | 1 | 26-12-2007 20:17 |
Reklam Alanı |