![]() |
yıllık planlardaki değişikliği anlatmak yerine googleye talim terbiye yazıp yıllık plan örneklerini incelerseniz ordaki şablonun aynısını bizden istiyorlar. Malesef sitemizdeki planlar istenilen planlara uygun değil.Ayrıca sizlere yardımcı olacaksa ben lise öğretmeniyim ve yeni bi teftiş geçirdik bakanlık müfettişininde uyarısı bu doğrultudaydı.Talim ve terbiye kurulunun verdigi örnek plana uygun planı olan stemizde yayınlarsa çok seviniriz
|
Nası yani [img]smileys/smiley22.gif[/img]
|
Hocam hangi planlar uygun değil, ilköğretim mi lise mi? dediğinizden bir şey anlamadık. yapılan planlar zaten talim terbiye kurulunun yayınladığı planlarla aynı
|
öncelikle özür diliyorum sanırım konuyu tam anlatamadım hata bende.Bakanlık müfettişinin özellikle istedigi planın şekli ve içerigi gönderebilirsem eger , örnek planda ki gibi olmalıymış.YAni plandada göreceksiniz 'kazanımlar' olmayan bir planı kabul etmiyorlar. şimdi örnegi göndermeye çalışıyorum
|
/upload/anadosya.asp, line 65
|
webkerem kardeşim dosyayı gönderemiyorum konuyu silersen memnun olurum milletin aklınıda karıştırmayım boş yere
|
2006-2007 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI 6. SINIFLAR BEDEN EĞİTİMİ DERSİ ÖRNEK YILLIK PLANIDIR. />
medium none; medium none; MARGIN: auto auto auto 5.4pt; medium none; BORDER-RIGHT: medium none; mso-table-layout-alt: fixed; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-yfti-tbllook: 480; 0cm 5.4pt 0cm 5.4pt" =MsoTableGrid border=1 width=936> PAGE-BREAK-INSIDE: avoid; HEIGHT: 46.8pt; mso-yfti-irow: 0; text 1pt solid; text 1pt solid; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.1pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-rotate: 90" width=29> AY text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.9pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-rotate: 90; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=31> HAFtA text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.65pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-rotate: 90; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=30> SAAT text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 192.6pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=257> KAZANIMLAR text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 117.75pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=157> ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 99pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=132> KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ARAÇ VE GEREÇLER text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 90pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=120> DEĞERLENDİRME (Kazanımlara ulaşma düzeyi) text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 135pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=180> AÇIKLAMA PAGE-BREAK-INSIDE: avoid; HEIGHT: 60.45pt; mso-yfti-irow: 1"> text 1pt solid; text 1pt solid; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.1pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-rotate: 90; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=29> EY L Ü L text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.9pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=31> III text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.65pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=30> 1 text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 192.6pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=257> A.1.26. Kurallara uyma ve yönergeleri takip sürecine katılarak, belirlenen kural ve yönergeleri takip eder. A.1.22.Sportif etkinliklere katılmaya değer verir. text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 117.75pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=157> Sunuş yolu, Katılımla öğretim, Beyin fırtınası, Tartışma text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 99pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=132> Ders öğretmenleri seçtikleri kazanımlara ve etkinliklere göre araç-gereçleri okul şartlarına uygun olarak belirleyebilir. text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 90pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=120> Ders öğretmenleri Beden eğitimi öğretim programında bulunan ilgili kazanımların ölçme-değerlendirme bölümünden yararlanabilir. text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 135pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=180> Temel hareket becerilerinin aylara ve haftalara göre dağılımı yapılırken Beden eğitimi programında yer alan 1, 2 ve 5. çizelgelerden yararlanılarak yapılmalıdır. HEIGHT: 7.65pt; mso-yfti-irow: 2; text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.9pt; 5.4pt; HEIGHT: 7.65pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=31> IV text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.65pt; 5.4pt; HEIGHT: 7.65pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=30> 1 text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 192.6pt; 5.4pt; HEIGHT: 7.65pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=257> A.1.9.Seçili spora özgü fiziksel etkinliklerde ısınma ve soğuma hareketleri yapar. A.1.22.Sportif etkinliklere katılmaya değer verir. B.1.3.Sportif etkinlik içersinde güvenli hareket eder. text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 117.75pt; 5.4pt; HEIGHT: 7.65pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=157> Komutla öğretim, Gösteri yoluyla, Kendini değerlendirme, arkadaşımızın bahsettiği ve ttkb sayfasında bulunan örnek yıllık plan... artık kendi planlarınızla karşılaştırmak da size kalıyor. |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2006 - 2025, Türkiye'nin Beden eğitimi ve Spor Portalı
2007-2024 Türkiye'nin Beden Eğitimi ve Spor Portalı