10-09-2008, 10:45 | #11 |
Administrators
Üyelik tarihi: Oca 2007
Bulunduğu yer: Malatya
Mesajlar: 4.804
Teşekkürleriniz: 0
139 Mesajına 245 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 10 |
Reklam Alanı
1- Tatilleri neden almadın vallahi daha önceki yıllarda bu hükemet bir güne bile tatil vermediği için güvenemedim ve o haftaları konu yazdım. Çok basit bir hareketle orası silinie tatil yazılır diye düşündüm. 2- ferol74 hocamada yanıt olsun. ilköğretim 4.5. sınıfların hayat bilgisi, matematik vb. gibi derslerinin konularıda aynı. Beden bu yüzden konuları aynı tuttum. Konularda kılavuzdaki etkinlikleri alacağız diye bir şey yok. onlara orada örnek olarak erilmiştir. istediğiniz şekilde etkinlik yapabiliriz. Daha önce Cenk temel ile yaptığımız röportajda tabiki takım sporlarını alabilrisiniz demişti. bende diğer akzanımları araştırdım ve olabilir kanısına vardı. Zaten mantılı düşündüğümüzde biz 4.5. sınıflardan okul takımı çıkartıyoruz. futbol olsun, basketbol olsun vb. o zaman bu branşlarda nasıltakım çıkaracağız? 4-5. sınıflarda özelleşmiş hareket bilgi ve becerileri başlığına ait çizelge şu şekildedir:<?:NAMESPACE PREFIX = O /> medium none; medium none; medium none; medium none; mso-border-alt: solid text .5pt; 0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text" border=1 ="MsonormalTable"> 0; 5.4pt; 5.4pt; 0cm; WIDTH: 128.15pt; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: " width=171> Özelleşmiş Hareket Bilgi ve Becerileri 5.4pt; 5.4pt; BORDER-LEFT- #f4f8fc; 0cm; WIDTH: 336.2pt; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: ; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=448> Basamaklar 1"> 5.4pt; 5.4pt; 0cm; WIDTH: 128.15pt; BORDER-TOP- #f4f8fc; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: ; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=171> 1. Vücut Yönetimi * Çeşitli durum ve hallerde vücudun kontrolü için gereklidir. Çabukluk, koordinasyon, denge ve esnekliğin bütünleşmesini gerektirir. 5.4pt; 5.4pt; BORDER-LEFT- #f4f8fc; 0cm; WIDTH: 336.2pt; BORDER-TOP- #f4f8fc; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: ; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=448> 1. Geri dönme etkinlikleri 2. Araç-gereçlerin güvenli kullanımı 3. Cimnastik denge aletinde etkinlikler 4. Çeşitli yükseklikteki nesnelerin üzerinden atlama hareketleri 5. Merdiven etkinlikleri 6. Cimnastik barındaki etkinlikler 7. Bireysel minderdeki hareketler (her öğrencinin ayrı ayrı minder, küçük halı, hasır vb. üzerinde yaptığı hareketler) 8. Lastik ip kullanılarak yapılan etkinlikler 9. Tekerlekli paten vb. araçlarla yapılan hareketler 2"> 5.4pt; 5.4pt; 0cm; WIDTH: 128.15pt; BORDER-TOP- #f4f8fc; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: ; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=171> 2. Ritmik Hareketler Halk oyunları ve dansların temelini teşkil ederler. 5.4pt; 5.4pt; BORDER-LEFT- #f4f8fc; 0cm; WIDTH: 336.2pt; BORDER-TOP- #f4f8fc; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: ; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=448> 1. Temel ritimler 2. Yaratıcı ritimler 3. Halk oyunları/ halk dansları 4. Halk oyunlarında ilerleme 5. Salon danslarına giriş HEIGHT: 141.4pt; mso-yfti-irow: 3"> 5.4pt; 5.4pt; 0cm; WIDTH: 128.15pt; BORDER-TOP- #f4f8fc; 0cm; HEIGHT: 141.4pt; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: ; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=171> 3. Cimnastik Cimnastik’teki temel becerilerin geliştirilmesi ana amaçtır. Bu yolla esneklik, çabukluk, denge, kuvvet ve vücut kontrolü artırılır. Yuvarlanma, denge becerileri, el ve el-baş dengeleri ve düşüş becerileri gibi özelleşmiş devinişsel beceriler bu etkinlikler yoluyla öğrenilir. 5.4pt; 5.4pt; BORDER-LEFT- #f4f8fc; 0cm; WIDTH: 336.2pt; BORDER-TOP- #f4f8fc; 0cm; HEIGHT: 141.4pt; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: ; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=448> 1. Temel cimnastik duruşları: çömelik duruş, düz bank, düz cephe, engel oturuşu, yan cephe, ters cephe, ritmik duruş, öne hamle duruşu, yana hamle duruşu, kartal duruşu, planör, dizüstü planör, mum duruşu, çakı, yarım çakı, ters bank, uzun oturuş, açık bacak oturuş, uçak duruşu vb. 2. Serbest cimnastik § Yuvarlanmalar: öne düz yuvarlanma, öne adımlı yuvarlanma, öne açık bacak yuvarlanma, geri düz yuvarlanma, geri adımlı yuvarlanma, geri açık bacak yuvarlanma vb. § Dengeler: el dengesi, el-baş dengesi, el-baş dengesi açık bacak, çember vb. § Yaylanmalar: baş yaylanması vb. 4"> 5.4pt; 5.4pt; 0cm; WIDTH: 128.15pt; BORDER-TOP- #f4f8fc; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: ; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=171> 4. Bireysel ve Eşli Mücadeleler İşbirliği içinde davranmayı amaçlar. Bireysel mücadele becerileri öğrencilere kendi kuvvetini, çabukluğunu ve dengesini sınama fırsatı verir. Grup mücadele becerileri ise işbirliği, yarışma ve sportmenlik gibi sosyal becerilerin öğretilmesinde öğrenciye fırsatlar verir. 5.4pt; 5.4pt; BORDER-LEFT- #f4f8fc; 0cm; WIDTH: 336.2pt; BORDER-TOP- #f4f8fc; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: ; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=448> 1. Nesne kullanarak, taşıyarak yapılan grup yarışları · Çizgide yapılan grup yarışları · Geri dönen topla yapılan takım yarışları (çeşitli şekillerde topun aktarılarak oynandığı oyunlar) · Dairesel şekillerde topu aktarma yarışları · Karışık yarışlar 2. Bireysel mücadele etkinlikleri HEIGHT: 3.5pt; mso-yfti-irow: 5; 5.4pt; 5.4pt; 0cm; WIDTH: 128.15pt; BORDER-TOP- #f4f8fc; 0cm; HEIGHT: 3.5pt; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: ; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=171> 5. Oyun Sosyal becerileri geliştirmek için uygun etkinliklerdir. 5.4pt; 5.4pt; BORDER-LEFT- #f4f8fc; 0cm; WIDTH: 336.2pt; BORDER-TOP- #f4f8fc; 0cm; HEIGHT: 3.5pt; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: ; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=448> 1. Oyunları değerlendirme 2. Oyunları değiştirme 3. İşbirliği ve dayanışma 4. Güvenlik 5. Oyunların seçimi 6. Karışık saha oyunları bu 4. madde zaten takım sporlarının kullanıması gerektini vurgulamaktadır. 4. Bireysel ve Eşli Mücadeleler İşbirliği içinde davranmayı amaçlar. Bireysel mücadele becerileri öğrencilere kendi kuvvetini, çabukluğunu ve dengesini sınama fırsatı verir. Grup mücadele becerileri ise işbirliği, yarışma ve sportmenlik gibi sosyal becerilerin öğretilmesinde öğrenciye fırsatlar verir. Çalışmalarınızda başarılar dilerim. |
Reklam Alanı |
10-09-2008, 13:32 | #12 |
Üye
Üyelik tarihi: Haz 2007
Bulunduğu yer: Hatay
Mesajlar: 42
Teşekkürleriniz: 0
3 Mesajına 3 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
Hocam açıklamalarınızdan dolayı teşekkür ederim.
|
10-09-2008, 15:19 | #13 |
Üye
Üyelik tarihi: Kas 2007
Bulunduğu yer: Bursa
Mesajlar: 32
Teşekkürleriniz: 0
0 Mesajına 0 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
Teşekkürler öğretmenim.
|
10-09-2008, 15:25 | #14 |
Yeni Üye
Üyelik tarihi: Eyl 2008
Bulunduğu yer: Sivas
Mesajlar: 1
Teşekkürleriniz: 0
0 Mesajına 0 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
tesekkürler çalışmalar iyi olmuş elinize sağlık |
10-09-2008, 22:47 | #15 |
Yeni Üye
Üyelik tarihi: Mar 2008
Mesajlar: 8
Teşekkürleriniz: 0
1 Mesajına 1 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
bu düşünceli tavrınızla birçok beden eğitimi öğretmeni arkadaşımı büyük sıkıntıdan kurtardınız.tabi beni de.okulardaki malzeme eksiklikleri malumunuz.
çok teşekkür ederim. umarım düzeltilmiş günlüklerede en kısa zamanda ulaşırız.emeğinize sağlık...... |
11-09-2008, 00:35 | #16 |
Yeni Üye
Üyelik tarihi: Eyl 2008
Bulunduğu yer: Bartın
Mesajlar: 1
Teşekkürleriniz: 0
0 Mesajına 0 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
ellerinize saglık hocam...
|
11-09-2008, 11:34 | #17 |
Yeni Üye
Üyelik tarihi: Eyl 2007
Bulunduğu yer: İzmir
Mesajlar: 1
Teşekkürleriniz: 0
0 Mesajına 0 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
hocam günlük planları bulamdım nasıl yapcaz bana linkleri atarmısın rica etsem acaba çokta teşekkür ederim
|
11-09-2008, 12:28 | #18 |
Administrators
Üyelik tarihi: Oca 2007
Bulunduğu yer: Malatya
Mesajlar: 4.804
Teşekkürleriniz: 0
139 Mesajına 245 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 10 |
hocam aşağıdaki linklerde benim hazrıladığım günlük planlar var sadece 4 haftasını değiştrdim bu yüzden 4 haftalık yeniden hazrılayacağım. 2008-2009 Beden Eğitimi Günlük Planları |
12-09-2008, 15:22 | #19 |
Yeni Üye
Üyelik tarihi: Şub 2008
Bulunduğu yer: Konya
Mesajlar: 1
Teşekkürleriniz: 0
0 Mesajına 0 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
süpersiniz harikasınız daha ne diyeyim hocam
|
12-09-2008, 15:51 | #20 |
Yeni Üye
Üyelik tarihi: Ara 2007
Bulunduğu yer: Erzincan
Mesajlar: 6
Teşekkürleriniz: 0
1 Mesajına 1 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
çok teşekkür ederiz hocam. |
Popüler Sitelerde Paylaş |
Etiketler |
beden, eğitimi, planlar, sınıf, yıllık |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
2008-09 Beden Eğitimi 6.7.8. Sınıf Yıllık Plan-Ali | webmaster | Beden Eğitimi Yıllık Planları | 24 | 21-03-2009 20:33 |
2008-09 Beden Eğitimi Yıllık planları 4-8. Sınıf | webmaster | Beden Eğitimi Yıllık Planları | 17 | 18-02-2009 09:15 |
2008-09 Beden Eğitimi 9 .Sınıf Yıllık Planı (M-F) | webmaster | Beden Eğitimi Yıllık Planları | 1 | 08-02-2009 02:32 |
2008-09 Beden Eğitimi 9. Sınıf Yıllık Plan (Celil) | webmaster | Beden Eğitimi Yıllık Planları | 8 | 26-09-2008 09:27 |
2008-2009 Beden Eğitimi 10.sınıf yıllık Plan | israfil_58 | Beden Eğitimi Yıllık Planları | 2 | 05-09-2008 23:14 |
Reklam Alanı |