PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : pallarda değişiklik okumadan geçmeyin!!!


29-09-2009, 15:06
yıllık planlardaki değişikliği anlatmak yerine googleye talim terbiye yazıp yıllık plan örneklerini incelerseniz ordaki şablonun aynısını bizden istiyorlar. Malesef sitemizdeki planlar istenilen planlara uygun değil.Ayrıca sizlere yardımcı olacaksa ben lise öğretmeniyim ve yeni bi teftiş geçirdik bakanlık müfettişininde uyarısı bu doğrultudaydı.Talim ve terbiye kurulunun verdigi örnek plana uygun planı olan stemizde yayınlarsa çok seviniriz

kocoglu
29-09-2009, 16:19
Nası yani smileys/smiley22.gif

webkerem
29-09-2009, 16:34
Hocam hangi planlar uygun değil, ilköğretim mi lise mi? dediğinizden bir şey anlamadık. yapılan planlar zaten talim terbiye kurulunun yayınladığı planlarla aynı

29-09-2009, 20:26
öncelikle özür diliyorum sanırım konuyu tam anlatamadım hata bende.Bakanlık müfettişinin özellikle istedigi planın şekli ve içerigi gönderebilirsem eger , örnek planda ki gibi olmalıymış.YAni plandada göreceksiniz 'kazanımlar' olmayan bir planı kabul etmiyorlar. şimdi örnegi göndermeye çalışıyorum

29-09-2009, 20:30
/upload/anadosya.asp, line 65

29-09-2009, 20:35
webkerem kardeşim dosyayı gönderemiyorum konuyu silersen memnun olurum milletin aklınıda karıştırmayım boş yere

hllhoca
06-10-2009, 18:30
2006-2007 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI 6. SINIFLAR BEDEN EĞİTİMİ DERSİ ÖRNEK YILLIK PLANIDIR. />

medium none; medium none; MARGIN: auto auto auto 5.4pt; medium none; BORDER-RIGHT: medium none; mso-table-layout-alt: fixed; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-yfti-tbllook: 480; 0cm 5.4pt 0cm 5.4pt" =MsoTableGrid border=1 width=936>

PAGE-BREAK-INSIDE: avoid; HEIGHT: 46.8pt; mso-yfti-irow: 0;
text 1pt solid; text 1pt solid; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.1pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-rotate: 90" width=29>
AY
text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.9pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-rotate: 90; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=31>
HAFtA




text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.65pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-rotate: 90; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=30>
SAAT
text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 192.6pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=257>

KAZANIMLAR
text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 117.75pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=157>

ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 99pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=132>
KULLANILAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ARAÇ VE GEREÇLER
text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 90pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=120>
DEĞERLENDİRME (Kazanımlara ulaşma düzeyi)
text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 135pt; 5.4pt; HEIGHT: 46.8pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=180>
AÇIKLAMA
PAGE-BREAK-INSIDE: avoid; HEIGHT: 60.45pt; mso-yfti-irow: 1">
text 1pt solid; text 1pt solid; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.1pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-rotate: 90; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=29>
EY L Ü L


































text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.9pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=31>




III
text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.65pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=30>




1
text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 192.6pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=257>
A.1.26. Kurallara uyma ve yönergeleri takip sürecine katılarak, belirlenen kural ve yönergeleri takip eder.

A.1.22.Sportif etkinliklere katılmaya değer verir.

text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 117.75pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=157>
Sunuş yolu,

Katılımla öğretim,

Beyin fırtınası,

Tartışma

text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 99pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=132>
Ders öğretmenleri seçtikleri kazanımlara ve etkinliklere göre araç-gereçleri okul şartlarına uygun olarak belirleyebilir.





text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 90pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=120>
Ders öğretmenleri Beden eğitimi öğretim programında bulunan ilgili kazanımların ölçme-değerlendirme bölümünden yararlanabilir.
text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 135pt; 5.4pt; HEIGHT: 60.45pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=180>
Temel hareket becerilerinin aylara ve haftalara göre dağılımı yapılırken Beden eğitimi programında yer alan 1, 2 ve 5. çizelgelerden yararlanılarak yapılmalıdır.

HEIGHT: 7.65pt; mso-yfti-irow: 2;
text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.9pt; 5.4pt; HEIGHT: 7.65pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=31>



IV




text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 22.65pt; 5.4pt; HEIGHT: 7.65pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=30>



1
text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 192.6pt; 5.4pt; HEIGHT: 7.65pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=257>
A.1.9.Seçili spora özgü fiziksel etkinliklerde ısınma ve soğuma hareketleri yapar.
A.1.22.Sportif etkinliklere katılmaya değer verir.
B.1.3.Sportif etkinlik içersinde güvenli hareket eder.


text 1pt solid; #ece9d8; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 117.75pt; 5.4pt; HEIGHT: 7.65pt; #ece9d8; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=157>
Komutla öğretim,

Gösteri yoluyla,

Kendini değerlendirme,









arkadaşımızın bahsettiği ve ttkb sayfasında bulunan örnek yıllık plan...
artık kendi planlarınızla karşılaştırmak da size kalıyor.