binali
01-12-2009, 19:58
OKULLARDA RUH SAĞLIĞINI BOZUCU KOŞULLAR
v:shape="_x0000_s1026" ="O">
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">Kuşkusuz plan öğretmene, öğretim yönünden sınıfta bir düzen içinde belli bir programın konularını sunmayı kolaylaştırır. Öğretmen programın konularını belli bir doku içinde bazı ders araçlarından yararlanarak, belli metotlar kullanarak ve bunları öğrenciye belli bir sıra içinde sunarak görevini yerine getirdiğine inanır. Bu çaba içinde öğretmen 40-50 kişilik sınıflarda öğrencilerin sorularına ve
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">ilgilerine gereken önemi verememektedir. Oysa öğrenciden gelen bir soru, onun düşünce süreci içinde belli bir belirsizliğin ifadesidir.
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">İlgilerin gerisinde çoğunlukla geliştirilmeye elverişli olan belli bir yetenek bulunmaktadır. Bu yeteneklere işlerlik kazandırmak için öğretmenin, öğrencinin kendi çabasına dayalı çözüm yolları göstermede yapacağı rehberlik büyük önem kazanmaktadır.
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">http://www.bedenegitimi.gen.tr/upload/w1l3d4/paspas/okullardaruhsaliinibozucukoullar.ppt
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">
v:shape="_x0000_s1026" ="O">
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">Kuşkusuz plan öğretmene, öğretim yönünden sınıfta bir düzen içinde belli bir programın konularını sunmayı kolaylaştırır. Öğretmen programın konularını belli bir doku içinde bazı ders araçlarından yararlanarak, belli metotlar kullanarak ve bunları öğrenciye belli bir sıra içinde sunarak görevini yerine getirdiğine inanır. Bu çaba içinde öğretmen 40-50 kişilik sınıflarda öğrencilerin sorularına ve
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">ilgilerine gereken önemi verememektedir. Oysa öğrenciden gelen bir soru, onun düşünce süreci içinde belli bir belirsizliğin ifadesidir.
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">İlgilerin gerisinde çoğunlukla geliştirilmeye elverişli olan belli bir yetenek bulunmaktadır. Bu yeteneklere işlerlik kazandırmak için öğretmenin, öğrencinin kendi çabasına dayalı çözüm yolları göstermede yapacağı rehberlik büyük önem kazanmaktadır.
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">http://www.bedenegitimi.gen.tr/upload/w1l3d4/paspas/okullardaruhsaliinibozucukoullar.ppt
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1; mso-line-spacing: '80 20 0'; mso-margin-left-alt: 216">