binali
03-11-2009, 00:29
İLK VE ORTAÖĞRETİMLERDE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR.
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">Yirmi birinci yüzyıla girerken, dünyamız hızlı bir değişim ve gelişmeye sahne
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">olmaktadır. Her alanda olduğu gibi bilim ve teknikte de geçmişe göre daha büyük bir hızla gelişme, yenileşme ve değişme görülmektedir. Bu hızlı gelişmelere ayak
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">uydurabilmenin en etkili ve temel aracı şüphesiz eğitimdir.
Beden eğitimi ve spor genel eğitimin bir parçası olarak kabul edilmektedir. Zira beden eğitimi ve spor genel eğitimin amaçlarına hareket yoluyla katkıda bulunmaktadır.
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">
v:shape="_x0000_s1026">
mso-line-spacing: '100 20 0'; mso-margin-left-alt: 216; mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1">Baumgatner ve Jackson’a(1975) göre, beden eğitimin temel amaçları; Organik gelişim, bu amaç kuvvet, güç, dayanıklılık ve kalp, dolaşım sistemi dayanıklılığı gibi, fiziksel uygunluk öğelerini içerir. Sinir-kas uyumu gelişimi; koordinasyon motor performans, sportif beceri ve diğer hareket aktivitelerini içerir.Kişisel sosyal gelişim; olumlu davranışları, liderliği ve demokratik davranışları içerir Zihinsel gelişim; bu amaç bilgileri, stratejileri ve anlama kabiliyetini içerir
mso-line-spacing: '100 50 0'; mso-margin-left-alt: 216; mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1">
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">http://depositfiles.com/files/820wynt6m
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">Yirmi birinci yüzyıla girerken, dünyamız hızlı bir değişim ve gelişmeye sahne
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">olmaktadır. Her alanda olduğu gibi bilim ve teknikte de geçmişe göre daha büyük bir hızla gelişme, yenileşme ve değişme görülmektedir. Bu hızlı gelişmelere ayak
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">uydurabilmenin en etkili ve temel aracı şüphesiz eğitimdir.
Beden eğitimi ve spor genel eğitimin bir parçası olarak kabul edilmektedir. Zira beden eğitimi ve spor genel eğitimin amaçlarına hareket yoluyla katkıda bulunmaktadır.
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">
v:shape="_x0000_s1026">
mso-line-spacing: '100 20 0'; mso-margin-left-alt: 216; mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1">Baumgatner ve Jackson’a(1975) göre, beden eğitimin temel amaçları; Organik gelişim, bu amaç kuvvet, güç, dayanıklılık ve kalp, dolaşım sistemi dayanıklılığı gibi, fiziksel uygunluk öğelerini içerir. Sinir-kas uyumu gelişimi; koordinasyon motor performans, sportif beceri ve diğer hareket aktivitelerini içerir.Kişisel sosyal gelişim; olumlu davranışları, liderliği ve demokratik davranışları içerir Zihinsel gelişim; bu amaç bilgileri, stratejileri ve anlama kabiliyetini içerir
mso-line-spacing: '100 50 0'; mso-margin-left-alt: 216; mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1">
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">http://depositfiles.com/files/820wynt6m
mso-char-wrap: 1; mso-kinsoku-overflow: 1" v:shape="_x0000_s1026">