binali
02-12-2008, 23:15
: left" id=HaberResmi =haberresim>http://www.kamudan.com/authors/%5b7164541%5dmnk.jpg
id=HaberBaslik =HaberBaslik>
id=HaberKisaYazi =HaberKisaYazi>
=HaberDetay>
=HaberDetay>
=HaberDetay>Mehmet Niyazi KÖSE
DERS: BEDEN EĞİTİMİ
=HaberDetay>
KONU: KİLO FİYATI BELLİ OLMAYAN KÖMÜR PROBLEMLERİ
=HaberDetay>
=HaberDetay>
Milli Eğitim Sistemimizin Temel Amaçları, içerik olarak çok dolu muhtevaya sahiptir. Hedef öncelikli olarak iyi insan yetiştirmektir.
=HaberDetay>
Anlaşılmaz sonuçlar doğuran uygulamalar yıllardır bir kâbustur.
=HaberDetay>
İlköğretim Okullarının ilk üç sınıfında sadece üç ders bulunmaktadır. Türkçe, Matematik ve zaman zaman Hayat Bilgisidir.
=HaberDetay>
Türkçe dersini hiçbir şartta tartışmıyorum. Türkçe düşünmenin, Türk gibi olmanın temeli Türkçeyi iyi kullanmaktan geçmektedir.
=HaberDetay>
Çocuklarımız hemen rakamların soğuk yüzü ile tanıştırılır.
=HaberDetay>
Hiçbir zaman neden matematik öğrenmemiz gerektiği anlatılmaz.
=HaberDetay>
Oysa matematik hayatın ta kendisidir.
=HaberDetay>
Hayatta pek çok problemle karşılaşırız. Fakat aklımızda kalan üçgen, denklem, havuz problemi, üç katın beş eksiği, bölen, bölünen, bir kenar uzunluğu… gibi sıralayabileceğimiz problemlerdir.
=HaberDetay>
Okulların elektriklerinin, yakıtının kesilmesi, öğretmen açığının bakan tarafından gizlenme emrinin verilmesi, uyuşturucu tacirlerinin okulların yamacında dolaşması, ticaret ahlakının zayıflaması, terör belasının varlığı da birer problemdir.
=HaberDetay>
Birinci problem niçin matematik öğreniyoruz ‘un bizlere anlatılmamasıdır.
=HaberDetay>
İkinci problem ise, matematik öğretiyoruz zannı ile diğer derslerin kurban edilmesidir.
=HaberDetay>
Müzik ve resim, hem yeteneklerin ortaya çıkarılması, hem de çocukların sanat ve estetik anlayışı kazanması için ders olarak programa alınmıştır. Renklilik olsun diye düşünülmemiştir.
=HaberDetay>
Beden Eğitimi, öğrenciye ruh, beden sağlığı yanında; disiplin, cesaret, ilkelerine bağlılık ve birlikte iş yapabilme ile sosyalleşmesini hedeflemektedir.
=HaberDetay>
Doğru olmayan bir yaklaşımla matematik korkusu yaratarak, cesaret kırmanın bir anlamı yoktur.
=HaberDetay>
İlk üç sınıfta özetlediğimiz durumlar yaşanırken, son on yıl içinde dört ve beşinci sınıflarda Beden Eğitimi, Müzik ve Resim derslerine branş öğretmelerinin girmesiyle çocuklarımız kendilerini ifade etme imkanı bulmuştur.
=HaberDetay>
Hayatın sınavlara odaklandırılması sanat, kültür ve sportif faaliyetlerin okullarda bitme noktasına gelmesine sebep olmuştur.
=HaberDetay>
Mesela ülkemizin dördüncü büyük şehri olan Bursa’da altı yüze yakın ilköğretim okulu bulunmasına rağmen kulüplerin desteği ile okullar arası küçükler basketbol müsabakalarına katılan takım sayısı sadece on altıdır.
=HaberDetay>
Bir başka ibret vesikası ise, proje temelli, yaparak ve yaşayarak öğrenmeyi esas alan yeni milli eğitim müfredatının bu tür faaliyetleri yasaklaması ya da destekleyici unsurları oluşturamamasıdır.
=HaberDetay>
“Benim adamım” projesi ile kadrolaşmada aymazca yol alanları, asli işlerini adaletli ve bölücülük yapmadan yerine getirmeleri konusunda Allah’a havale ediyorum.
=HaberDetay>
Matematiği sevdirmediğimiz ve diğer dersleri kurban ettiğimiz sürece;
=HaberDetay>
Kömür problemleri,
=HaberDetay>
Oğlumun gemisinin saatteki hızı,
=HaberDetay>
Oğlumun ithal ettiği mısırın gümrük vergisi ile diğer tüccarların vergi farkı,
=HaberDetay>
Ülkemizde tek millet inancı ile yaşarken türettiğimiz ama beşi tanesini sayanların bilemedikleri diğerlerinin sayısı,
=HaberDetay>
Bir koltuğa bir müdür ile vekil müdürü sığdırma problemlerini çözmeye devam ederiz.
=HaberDetay>
id=HaberBaslik =HaberBaslik>
id=HaberKisaYazi =HaberKisaYazi>
=HaberDetay>
=HaberDetay>
=HaberDetay>Mehmet Niyazi KÖSE
DERS: BEDEN EĞİTİMİ
=HaberDetay>
KONU: KİLO FİYATI BELLİ OLMAYAN KÖMÜR PROBLEMLERİ
=HaberDetay>
=HaberDetay>
Milli Eğitim Sistemimizin Temel Amaçları, içerik olarak çok dolu muhtevaya sahiptir. Hedef öncelikli olarak iyi insan yetiştirmektir.
=HaberDetay>
Anlaşılmaz sonuçlar doğuran uygulamalar yıllardır bir kâbustur.
=HaberDetay>
İlköğretim Okullarının ilk üç sınıfında sadece üç ders bulunmaktadır. Türkçe, Matematik ve zaman zaman Hayat Bilgisidir.
=HaberDetay>
Türkçe dersini hiçbir şartta tartışmıyorum. Türkçe düşünmenin, Türk gibi olmanın temeli Türkçeyi iyi kullanmaktan geçmektedir.
=HaberDetay>
Çocuklarımız hemen rakamların soğuk yüzü ile tanıştırılır.
=HaberDetay>
Hiçbir zaman neden matematik öğrenmemiz gerektiği anlatılmaz.
=HaberDetay>
Oysa matematik hayatın ta kendisidir.
=HaberDetay>
Hayatta pek çok problemle karşılaşırız. Fakat aklımızda kalan üçgen, denklem, havuz problemi, üç katın beş eksiği, bölen, bölünen, bir kenar uzunluğu… gibi sıralayabileceğimiz problemlerdir.
=HaberDetay>
Okulların elektriklerinin, yakıtının kesilmesi, öğretmen açığının bakan tarafından gizlenme emrinin verilmesi, uyuşturucu tacirlerinin okulların yamacında dolaşması, ticaret ahlakının zayıflaması, terör belasının varlığı da birer problemdir.
=HaberDetay>
Birinci problem niçin matematik öğreniyoruz ‘un bizlere anlatılmamasıdır.
=HaberDetay>
İkinci problem ise, matematik öğretiyoruz zannı ile diğer derslerin kurban edilmesidir.
=HaberDetay>
Müzik ve resim, hem yeteneklerin ortaya çıkarılması, hem de çocukların sanat ve estetik anlayışı kazanması için ders olarak programa alınmıştır. Renklilik olsun diye düşünülmemiştir.
=HaberDetay>
Beden Eğitimi, öğrenciye ruh, beden sağlığı yanında; disiplin, cesaret, ilkelerine bağlılık ve birlikte iş yapabilme ile sosyalleşmesini hedeflemektedir.
=HaberDetay>
Doğru olmayan bir yaklaşımla matematik korkusu yaratarak, cesaret kırmanın bir anlamı yoktur.
=HaberDetay>
İlk üç sınıfta özetlediğimiz durumlar yaşanırken, son on yıl içinde dört ve beşinci sınıflarda Beden Eğitimi, Müzik ve Resim derslerine branş öğretmelerinin girmesiyle çocuklarımız kendilerini ifade etme imkanı bulmuştur.
=HaberDetay>
Hayatın sınavlara odaklandırılması sanat, kültür ve sportif faaliyetlerin okullarda bitme noktasına gelmesine sebep olmuştur.
=HaberDetay>
Mesela ülkemizin dördüncü büyük şehri olan Bursa’da altı yüze yakın ilköğretim okulu bulunmasına rağmen kulüplerin desteği ile okullar arası küçükler basketbol müsabakalarına katılan takım sayısı sadece on altıdır.
=HaberDetay>
Bir başka ibret vesikası ise, proje temelli, yaparak ve yaşayarak öğrenmeyi esas alan yeni milli eğitim müfredatının bu tür faaliyetleri yasaklaması ya da destekleyici unsurları oluşturamamasıdır.
=HaberDetay>
“Benim adamım” projesi ile kadrolaşmada aymazca yol alanları, asli işlerini adaletli ve bölücülük yapmadan yerine getirmeleri konusunda Allah’a havale ediyorum.
=HaberDetay>
Matematiği sevdirmediğimiz ve diğer dersleri kurban ettiğimiz sürece;
=HaberDetay>
Kömür problemleri,
=HaberDetay>
Oğlumun gemisinin saatteki hızı,
=HaberDetay>
Oğlumun ithal ettiği mısırın gümrük vergisi ile diğer tüccarların vergi farkı,
=HaberDetay>
Ülkemizde tek millet inancı ile yaşarken türettiğimiz ama beşi tanesini sayanların bilemedikleri diğerlerinin sayısı,
=HaberDetay>
Bir koltuğa bir müdür ile vekil müdürü sığdırma problemlerini çözmeye devam ederiz.
=HaberDetay>