webkerem
26-06-2008, 02:39
ULUSLARARASI BAKALORYA FELSEFESİ DİKKATE ALINARAK HAZIRLANMIŞ ÇOKLU ZEKA KURAMI UYGULAMALARININ
ÖĞRENCİLERİN ERİŞİ DÜZEYLERİNE,
ÖĞRENİLENLERİN KALICILIĞINA,
ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE
VE
DEĞERLENDİRME SÜRECİNE ETKİSİ
Hazırlayanlar
Prof. Dr. Özcan DEMİREL
Araş. Gör. Canay DEMİRHAN
Araş. Gör. İbrahim TUNCEL
Araş. Gör. Kenan DEMİR
Dosyayı indirmek için tıklayınız... (http://www.bedenegitimi.gen.tr/upload/w1l3d4/paspas/coklu_zeka_kuramına_gore_ogrenci_duzeyleri_zeliha. rar)
Hazırlayan arkadaşlara da çalışmalarında başarılar dileriz.
ÖĞRENCİLERİN ERİŞİ DÜZEYLERİNE,
ÖĞRENİLENLERİN KALICILIĞINA,
ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE
VE
DEĞERLENDİRME SÜRECİNE ETKİSİ
Hazırlayanlar
Prof. Dr. Özcan DEMİREL
Araş. Gör. Canay DEMİRHAN
Araş. Gör. İbrahim TUNCEL
Araş. Gör. Kenan DEMİR
Dosyayı indirmek için tıklayınız... (http://www.bedenegitimi.gen.tr/upload/w1l3d4/paspas/coklu_zeka_kuramına_gore_ogrenci_duzeyleri_zeliha. rar)
Hazırlayan arkadaşlara da çalışmalarında başarılar dileriz.