PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : beden eğitiminden öğrenciyi neden bırakmıyoruz


besyo0001
15-10-2009, 19:59
saygıdeğer öğretmenlerim; alışılagelmiş beden eğitimi dersi uygulamaları yüzünden çocuklar dersimizi ciddiye almıyorlar. dersimiz sonuçta zorunlu dersler arasında bu yüzden hakketmiyeni yaz ayındaki bütünlemelere bırakalım. Ben dersime hazırlanarak giren bir öğretmeni her konuyu hakkını verererek anlatmaya çalışıyorum ve karşılığını almak istiyorum.... bu konuda neler düşünüyosunuz yorumlarınızı bekliyorum...

83314
15-10-2009, 20:14
sayın öğretmen arkadaşım,
beden eğitimi dersinde değerlendirme kriterleri diğerlerinden farklıdır, sadece uygulama sınavına bağlı olarak değerlendirme yapılmamaktadır.kılık kıyafet,derse devam,sosyal etkinliklerdeki başarı vb , tüm bunların dışında özel yetenek gerektiren bir ders olan beden eğitiminde öğrenciler bireysel olarak değerlendirilir.değerlendirme kıstası yine kendisidir bir başka öğrencinin başarı durumu ile kıyaslanamaz.örneğin; basketbolda turnike den sınav yapıyorsunuz A öğrencisi çok iyi turnike atarken B öğrencisi A öğrencisine göre daha kötü yapabilir ama buna ragmen aynı notu alabilir.bireysel gelişim göz önünde bulundurulur. öğrenci geldiğinde nasıldı derslerden sonra ne duruma geldi.öğrencilerimize de bu durumu açıklarsak tepkiylede karşılaşmayız.

besyo0001
15-10-2009, 20:46
tam olarak anlatamadım galiba öğrenciler tamamen geçmeye kalmaya endeksli durumda beden eğitiminden kalmak yok zannediyolar ve dersi ciddiye almıyolar, haklı olarak spora ilgisi olmayan bir öğrenci kalmanında olmadığı bir derse asılmıyor haklı olarak ben bundan bahsediyorum... ölçme ve değerlendirmede performans,ders içi performans , kılık kıyafet düzeni, etkinliklere katılım bunlarla değerlendirmeye yapiyoruz tabi ki ben bambaşka bir konudan bahsediyorum

besyo0001
15-10-2009, 20:49
...........

baytoki
15-10-2009, 21:58
Beden Eğitimi dersinden öğrenciye kötü not vermeyi doğru bulmuyorum.İşlenen konunun bir de teorik tarafı var.Derse katılım,kılık kıyafet%20+Teorik sorular%40+uygulama%40 olursa kimse kötü not almaz.Beden Eğitimi gibi bir derse öğrencinin ilgisini çekemeyen öğretmenede diyeceğim yok.

besyo0001
15-10-2009, 22:03
neyden bahesiyosunuz anlamadım anlayamadım bir türlü

yavuz selim
15-10-2009, 23:50
sayın öğretmen arkadaşım öğrencilerin ilgisizliğini ve dersimizi ciddiye almamasınıonları dersden bırakarak çözmeyi düşünmek bence çok yanlış bi düşünce.dersimizi daha eğlenceli ve zevkli bi hale getirmeye çalışmalıyız.öğrencilerin ilgisini çekecek farklı uygulamalar denemeliyiz bence.aslında sizi anlıyorum.anlatmak istediğinizi yanlış anlattınız.türkiyenin çoğu yerinde saha malzeme vb gibi durumlardan dolayı beden eğt dersi belli kalıplara sıkışmış durumda.monotona bağlıyo yani.bunu nasıl aşabiliriz bu konuda tartışmalıyız.diğer arkadaşlarda bu konuda görüşlerini yazsın lütfen.

besyo0001
16-10-2009, 11:56
sizinle hem fikirim hocam dersimizi eğlenceli bir hale getirmeliyiz imkanlar elverdiğince ancak benim dikkat çekmek istediğim konu şu beden eğitiminden kalmak yok anlayışı bu anlayışı kaldırmak içinde yapanla yapmayanı aynı kefeye koymamalıyız ( yapmaya çalışmak ama yapamamak bu durumu ayrı tutuyorum ) en azından bazı kalıp davranışları öğrenciler yerlerine getirmeliler, beden eğitimi sadece oyunlar değil eğlence değil beden ve zihin disiplini de gerekiyor. Dersimizi öğrenci ,öğretmen hatta tüm okul personelince nasıl saydırırız bunun üzerine konuşalım ortak hareket edelim...

ismagur
16-10-2009, 18:17
sayın hocalarım ilk önce idare ve diğer öğretmenlerin bakış açısını görmek lazım benim müdür dün sırf sbs kursu için dersime karşı öğrencileri provake ediyorken (sbss ye kadar oyun oynamayın top önemli değil önemli derslere ağırlık verin ........)yakaladım ve müdahale ettim adamın dediği
şu bizim önceliğimiz sbs gerçek bu 22 yıılık müdür adama 4 yıldır savaş veriyorum ama gücüm tükenmeye başladı herşey aleyhimize gidiyor .

besyohaber
31-10-2009, 11:38
hocam ben soruyu yıllarca sordum kendime.sagına soluna dönmeyi bilmeyen ögrenciler dersten geçiyor ama bakıyorum resimden müzikten ögrenci dersten kalabiliyor neden beden egitiminde böyle bir anlayış süregelmiş gidiyor

batro
31-10-2009, 15:58
benim görüşüm ve gidişata bakarak söylüyorum

genel yetenek derslerinde notu kaldıracaklar performans ve proje konusunda yoğunlaşma olacak gibime geliyor

öğrencileri bırakma konusuna gelince gecen dönem okulun en haylaz öğrencisi karnesinde birtek beden eğitimini 5 görünce boynuma sarıldı yapmacık değil ama.
takidir sizin ama bence bırakmak yerine kırık not verin derim 55-60 gibi bunu yaparkende dikkat etmek lazım

müzik öğretmenimiz performansı getirmeyen öğrenciyi bırakınca 45 den başına iş aldı getirmeyen öğrenciye neden not verdiniz diye bide tenkit yedi öğrenci bırakamk prosedürü
cok zahmetli ve titiz bir iş gözden birseyi kacırmamamk lazım...

AHT
01-11-2009, 12:43
hocam dersten bırakmak sadece beden egitimi için zahmetli degil ilkögretimde bütün dersler için geçerlidir.
Ama liselerde olay farklı daha titiz davranılabilir

baska73
10-11-2009, 23:54
beden eğitimi dersinden bütün öğrencilere 100 veriyorum ve 8 yıldır okulda en sevilen ders beden eğitimi dersi,dersimizin ve diğer yetenek derslerinin notla değerlendirilmesi bana saçma geliyor.Eğer resim ve müzik dersleri adamgibi notla değerlendirilseydi çoğumuz liseyi bile bitiremezdik....öğretmende olamazdık.

gustavyo
15-11-2009, 22:39
sayın hocalarım ilköğretim ve lisede özel yetenek derslerinden öğrenciyi bırakmak saçma ancak alan olursa öğrenci yeteneği doğrultusunda branş seçip o alanda okursa ve bir hedefi olursa o zaman bırakılabilir aynı üniversitede olduğu gibi yoksa öğrencilerden çoğu sürekli kalacaktır.

blackeye
23-11-2009, 21:56
Bizler beden eğitimcileriz ve buna göre hareket etmemiz gerek bizler beden eğitiminden öğrenci bırakarak inanın hiç bir yere varamayız ama sonuçta bizim insiyatifimize kalmış bi konu ama öğrencilerimize şunu öğretmemiz daha faydalı olacağı kanısındayım aldıkları notun ne kadar değerli ve önemli olduğunun farkına vardırmamız bunu yaparsak bence bazı sorunlar zaten kendince çözülür artı sadece öğrenci değil ki bizlerin sorunu okul idaresi öğretmenler her yönden sorun...Keşke bizlerde beden eğitimci olsaydık sözünü kimbilir hepimiz kaç defa duymuşuzdur inanın bizlerin yerinde olmak isteyen o kadar çok insan var ki bu yüzden öğrencilere dersi sevdirmek cazibeli hale getirip bu dersten alınan puanın ne kadar değerli olduğunun önemini kavratmak bence en güzeli :))

gloster0176
29-11-2009, 01:30
sayın besyo 0001 öğretmenim sizi çok iyi anlıyorum sorun ve sorunlarımız çok malesef. beden eğitimi dersini sevmeyen öğrenciyoktur diyemiyorum çünkü sevmeyen öğrencilerde doğal olarak olabilir siz bir okulun yüzde yüzünden başarı bekleyemezsiniz sevmeyen öğrenciler vardır ve olacaktır öğrencilere ders geçme kalma durumlarını az çok açıklayabılırsek sonradan gelebilecek öğrenci tepkileride önlemiş olunacaktır öğrenci bırakma konusunda ise malesef özellikle beden eğitimi dersinde bırakamıyoruz bu bizim değil yıllar öncesinden süregelen büyük yanlışlardan birisidir. o yaramaz veya... tipli öğrencilerinde notlarını diğerleriyle aynı tutmayabiliriz not konusunda bizlere kimse karışamaz düşük notla değerlendirebilirsiniz malesef ilköğretimdeöğrencileri ne kadarda yaramaz olsalar dahi bırakamıyoruz veya çok zor bırakabiliyoruzBizler beden eğitimi öğretmenleri olarak derslerimizi öğrencilere sevdirmekten ve çevremizdekilere kabullendirmekten başka çaremiz yoktur http://www.bedenegitimi.gen.tr/forum/smileys/smiley18.gifdiye düşünüyorum...

hkn07
07-12-2009, 13:56
değerli öğretmen arkadaşlarım selamlar, ben geçen yıl bir öğrenci bıraktım hatta müdürüm bile çok memnun oldu ve diğer öğrenciler net bir şekilde bu dersin de desr olduğunu görmüş oldular .not değerlendirmem çok basit öğrenciye her eşofmanlı katıdığı ders için 4 puan veriyorum, sevkli olduğu günler hariç devamsızlık yada malzemesiz gelen öğrenciye puan vermiyorum.tam olarak eşofmanla katılınmış bir dönemin toplamı aşağı yukarı 60 yapıyor,kalan 40 puanlık bölümüdeyaptığım sınavlar sonucunda belirliyorum. bu uygulama çok geçerli nerdeyse 6 yıldır uyguluyorum uygulamaya başladığımdan beri hiç problem yaşamadım. öğrencilerde bariz bir düzelme oluyor denemennizi tavsiye ederim.hem sportif yeteneği olmayan öğrenciler detüm sınavlardan sıfır alsalar bile(zaten böyle birşey olmaz) en az 60 almış oluyor başarılı olanlar zaten 80 90 alıyor. hem öğrenci dersi ciddiye alıyor hemde adil bir not dağılımından dolayı memnunlar. bizim yapmamız gereken sadece dönem boyunca her sınıf için ayrı bir çizelge oluşturupmuhafaza etmek ve düzenli olarak her ders malzeme kontrolü yapmak.dersten kalan öğrenci yıl boyunca bu kurallara uymadığı için haliyle zayıf aldı hatta kendisi bile bu duruma hiç itiraz etmemişti. saygılar.

hkn07
08-12-2009, 00:42
diğer yorumları okuyuncabirde şunu demek ihtiyacı hissettim bi arkadaşımız "ben herkese 100 veriyorum 8 yıldır okulun en sevilen öğretmeniyim" diyor. hocamın okul şartlarını bilmiyorum ama bana göre herkese haddinden fazla not vermek sadece dersimizi biraz daha basit ve değersiz hale getirir bu sayede sevildiğini düşünmek te yanlış bence öğrenciler kolay not alabildikleri öğretmenleri severler haliyle ama bu sadece not sevgisidir:)Dersini layıkıyla işleyip konuları anlatan arkadaşlarımın hiç birinin okuldaki bütün öğrencilere 100 vereceğini düşünmüyorum önemli olan sapla samanı karıştırmadan adil not vermektir o zaman öğrenci zaten sizi sever ekstra birşey yapmaya gerek yok. okulumda notu 60 düştü diye mutluluktan elimi öpmeye kalkan öğrenciler var çünkü kendisi de ancak 60 alabileceğinin farkında. tabiki okullar askeriye değil ama bilmem farkındamısınız çok yılışık ve boş bir gençlik geliyor, umursamazlık had safhada her istediğine kolayca ve haksızlıkla bile olsa sahip olma istekleriağır basıyor bir de biz onlara haketmeden 100 leri verirsek bu boş gençliğin içini daha da boşaltmış oluruz. katılır mısınız bilmem ama emek harcayıp karşılığını almayı ve hakkına razı olmayı bir nebze de olsa öğretmemiz lazım diye düşünüyorum...

gustavyo
09-12-2009, 18:09
hkn07 hocam öncelikle saygılar. yazınızı okudum ve dikkatimi çekti. gerçekten adil bir uygulama olacağına kanaat getirirsem 2. dönem hemen uygulamaya başlıyorum. Teşekkürler.

ayk_74
04-02-2010, 09:03
Slm değerli meslektaşlarım Ben özel bir kolejde 20 beden eğitimi öğretmenin zümre başkanlığı görevini yürütmekteyim bana göre Eğer bir beden eğitimi öğretmeni kendi mesleğine saygı duymuyorsa başkasından saygı beklemek çok anlamsız olur önce kendimizi düzelteceğiz sonra veli ve idarenin bakış açısını değiştireceğiz.tek çözüm idarenin ve velinin bakış açısını değiştirmek.Ya düşüne biliyormusunuz veli toplantısında veli çocuğunun çok başarısız olduğunu bu gidişle üniversiteye falan giremeyeceğini söylerken hiç değilse bi beden eğitimi öğretmeni olmasını istiyor biz bukadarmı ayağa düştük arkadaşlar.Saygılar

Adem Tırpancı
04-02-2010, 11:57
Slm değerli meslektaşlarım Ben özel bir kolejde 20 beden eğitimi öğretmenin zümre başkanlığı görevini yürütmekteyim bana göre Eğer bir beden eğitimi öğretmeni kendi mesleğine saygı duymuyorsa başkasından saygı beklemek çok anlamsız olur önce kendimizi düzelteceğiz sonra veli ve idarenin bakış açısını değiştireceğiz.tek çözüm idarenin ve velinin bakış açısını değiştirmek.Ya düşüne biliyormusunuz veli toplantısında veli çocuğunun çok başarısız olduğunu bu gidişle üniversiteye falan giremeyeceğini söylerken hiç değilse bi beden eğitimi öğretmeni olmasını istiyor biz bukadarmı ayağa düştük arkadaşlar.Saygılar

Zaten bu bakış açısı yüzünden ders saatlerimiz düşürüldü ya!

oruçaybars
07-02-2010, 01:06
Değerli arkadaşım önce kendimizi sonra dersimizi sevdirmeliyiz.Öğrenci sınıf da bırakmak düşüncesi değilde ben bu öğrenciyi nasıl kazanırda sınıf geçirebilirim onu nasıl yaşata bilir.Ömür boyu sporu ve beden eğitimi öğretmenini nasıl sever onu düşünmeliyiz. dostlara saygılarımı sunarım.

sevda80
28-02-2010, 23:29
bende arkadaşıma katılıyorum notlar 5-5 öğrenci de top oynama saati olarak görüyor saygısızlık diz boyu ama notlar hiç değişmiyor

webceren
12-03-2010, 01:19
Degerli meslektaşlarım bende Oruç Aybars hocamıza tüm samimiyetligimle katılıyorum.Bizler ögrencilere not vermeden çok sporu sevdirmek ,spor ahlakını kazandırmak ,saglıklı genç nesiller yetiştirmek için elimizden geleni yapmalıyız.Ögrencilerin hepsi dersimizde başarılı olmayabilir.Önemli olan ögrencinin ilgisini çekecek yöntem ve tekniklerle dersimizi sevdirmektir.Zaten 10-11-12 sınıflarda bir saat ders var. Eşohman giyinmeleri ve çıkartmaları 15 dakika,25 dakikada da biz ögrencilere ne verebilirizki?Bizler ögrencilerimize saygı,sevgi,disiplin,fair paly ruhunu veremezsek sonucundan da hiçbirşey bekleyemeyiz. Her zaman hatayı başkalarında aramaktan vaz geçelim ''bende arkadaşıma katılıyorum notlar 5-5 öğrenci de top oynama saati olarak görüyor saygısızlık diz boyu ama notlar hiç değişmiyor '' diye üzülmeyelim.Neden ögrenci derse ilgi göstermiyorsa 5-5 diye yakınıyoruz ki? Sonuçta notları veren bizleriz.Kimse bize baskı yapmıyor. İlla ögrencilere 5 ver demiyor( EGER DİYEOLARSA BİZLERDE ONLARI KIRMAYIP 5 VERİYORSAK O ZAMAN BİZİM DERSE GİRMEMİZİN BE ANLAMI VARKİ?).Bizler ögrencilerimize ne verirsek not olarakta onun sonucunu görmek isteriz. Ögrencilerin yoklamasını alıp sandalyesine oturan,çayını kahvesini içen keyfine bakan ögretmenler olursak yakında derslerimizde elimizden gider.Bu konuda bana kızabilirsiniz ama malesef ''ACI GERÇEKLER''.iGNEYİ KENDİMİZE ÇUVALDIZI BAŞKALARINA BATIRALIM.

turgut25
06-04-2010, 20:41
DİKKKAAAT ARAKADAŞLAR kusura bakmıyın ama kızacam öğrenciye not verirken neden teorik uygulama yok çocuk engelli ise turnike yapamıyosa arkadaşlar kat ettiği yola bak not ver eğer sene başında sınıfın en iyisi olup ve hala aynı durumu muhafaza ediyosa düşük not alabilir çok normal haylazmış ver düşük notu

hakan4364
12-04-2010, 20:47
Evet turgut arkadaşıma katılıyorum.velilerin ve okul yönetiminin not baskısını azaltmak adına bile olsa her dönem 1 adet teorik sınav yaparsak hem spor yeteneği olmayan öğrencilerimiz madur olmaz hemde bazı not yakınmalarındaki bahanelerin biraz olsun önüne geçebiliriz.SAYGILAR.

özser27
28-04-2010, 12:56
merhaba hocalarım ben yeni ögretmenim ama bu konuları aşmaya çalışıyorum gerçekten hak etmeyeni bırakıyorum dersımden cok tepki alıyorum okul idaresinden ve diger bıranş öğretmenlerinden ama onlarda benim dersimin ciddiyetine varsınlar diye mücadele ediyorum hepimiz ayni şekilde mücadele edersek bu konunun üstesinden gelebiliriz.

MAZLUM
04-07-2010, 23:42
Sevgili meslektaşlarım okullar çocukları sınavlara değil yaşama hazırlamak içindir aslında ancak;okullar aynı zamanda içinde bulundukarı toplumun ekonomik sistemine göre yönetme erki tarafından düzenlenir ve yönetilirler.Hal böyle oluncada sistemhem kendisinin devamını sağlayacak vatandaşı, hemde uygulamalarını devam ettirebilmek için ihtiyacı olan seçmen profilnide oluşturur.Yaşamının ileriki dönemlerini planlama yetisine sahip olmayan, yaşama dair problem çözme konusunda hiçbir yeteneği oluşturulamamış öğrenciler ,pek tabii hayatları boyunca öğrenci kalmayacak doğal olarak, fırsatçı ,diğerini geçmeye çalışan ,kaybedenle empati kurmayı aklından bile geçirmeyen doktor,öğretmen,mühendis, olacaklar yani başkalarının acıları onların yüreğini burkmayacak şekilde yetişmelilerki biribirinden bağlantısız gibi görünen birçok sorunla ortak çıkarları olan insanlar tarafından mücadele geleneği oluşturulamasın.Kısacası bunun içindirki teknoloji öğretmeni"malzeme getirmiyorlar bırakmalıyız"diyor.Müzik öğretmeni fülüt,Türkçeci Kitap,Bedenci Eşofman getirmeyeni bırakarak kendini değerli hissetmeye çalışıyorken idarecilerde katkı payı derdine düşmüşler.Bizler özel okullarda eğitim şansı olmayan öğrencilerimize yaşları gereği hakettikleri sevgiyi gösterdiğimiz zaman aslında en büyük adımı atmış olacağız.Ve paraya dayallı bu acımasız sistemi sevgiyle emekle defetmenin en doğru yolu bu olsa gerek.Sevgilerimle....

buradil
09-09-2010, 15:01
sayın öğretmen arkadaşım,
beden eğitimi dersinde değerlendirme kriterleri diğerlerinden farklıdır, sadece uygulama sınavına bağlı olarak değerlendirme yapılmamaktadır.kılık kıyafet,derse devam,sosyal etkinliklerdeki başarı vb , tüm bunların dışında özel yetenek gerektiren bir ders olan beden eğitiminde öğrenciler bireysel olarak değerlendirilir.değerlendirme kıstası yine kendisidir bir başka öğrencinin başarı durumu ile kıyaslanamaz.örneğin; basketbolda turnike den sınav yapıyorsunuz A öğrencisi çok iyi turnike atarken B öğrencisi A öğrencisine göre daha kötü yapabilir ama buna ragmen aynı notu alabilir.bireysel gelişim göz önünde bulundurulur. öğrenci geldiğinde nasıldı derslerden sonra ne duruma geldi.öğrencilerimize de bu durumu açıklarsak tepkiylede karşılaşmayız.

hocam çok güzel açıklamışsınız...

Eğer bir öğrenci derslerin tamamına katılıyor ve kılık kıyafet olarak dersimize uygun geliyorsa ve aynı zamanda öğrenebilmek için bir çabası varsa bu öğrenciye tam puana yakın puan vermemiz beden eğitimin ilkelerindendir.

Eğer öğrenci; derslerimize katılmıyorsa, katıldığında kılık kıyafet ve davranış olarak olumsuz bir tavır sergiliyorsa ancak o zaman öğrenci dersten bırakabilinir.

Beden eğitimi dersini öğrencinin sevmemesi için öğretmenin özel bir çaba sarfetmesi gerekir.

webceren
12-09-2010, 01:24
değerli meslektaşım yıllar önce bir meslektaşım düşük not verdi müfettişler uyardı.öğrencinin derse gelmesi sizi dinlemesi,derse katılması bile not vermeniz için geçerlidir dedi.bizler öğrencilerin yeteneklerine göre değerlendirme yaparız fakat performans proje ödevleri ile öğrenci düşük notunu yükseltebilir.Verilen bilgi düşük not verilmemsi yönünde idi.

hakaner52
26-09-2010, 12:19
sayın hoic macddiye alınmadığını üşüümndyorum eğer yeterince açııcyalkı olursak ayrıca bııımlkaryo diye birşeyde yok ben ahketmeyeni bırakıyorum ııkarbrkende özel yetenek aramıyorum sorumluluklarınıi enrey getirmeyenler kalıyor...

vrestling
01-10-2010, 20:28
arkadaşlar söylediklerinize katılıyorum ancak öğrencilere Beden Eğitimi dersinin müfredata ne amaçla koyulduğunun çok iyi kavratılması gerektiği inancını taşıyorum.Öğrencilerimize özel hayatlarında hareketli bir yaşam tarzını benimsemeleri konusunda yardımcı olmalıyız.1 saatlik beden eğitimi dersinde de uygulayabilecekleri en az bir branşı sevdirebilirsek ne mutlu bizlere.NOT konusuna gelince de; bence beden eğitimi dersinin not ile karşılığı olmamalı.Karnelerde işlediği branşları görmüştür şeklinde yazılmalı.

ABRAKUS
08-10-2010, 14:21
beden eğitiminden öğrenci sınıfta bırakılabiliyor. ancak öğrencilerin sene başından itibaren tüm takiplerinin yapılması, evraklara işlenmesi ve disiplinsiz öğrencilerin idareye bildirilmesi gerekiyor. herşeyinizi yazılı olarak en başından yaparsanız sene sonu öğrenci dersimizden kalabiliyor

prestij_07
22-12-2010, 08:49
hocam bence sen haklısın.öğrenciler çok gevşekler derslerde disiplin sorunları arttı.geçen hafta öğrenci eşofmanlarını getirmediği için dersi kenardan izletmek zorunda kaldım.ertesi gün velisi geldi:)2 ay olmuş okul açılalı çocugunun ihtiyaçlarını karşılamammış öğretmene çıkışıyo.sorunlarımız çok fazla öğrenciler artık bırakın düşük not almayı öğretmenlerı bile takmamaya başladı.yeni sistem malesef bunu gerektırıyo.bakın eğer öğretmenın okuldakı gücü arttırılmazsa bu öğrencilere yazık olacak.başka branşlardan bir çok arkadaşım,aman banane ben emek veriyorum ertesi gün veliller şikayete geliyorlar benım iyi niyetim bile anlaşılmıyo die yakındıklarını son zamanlarda çok duyar oldum.öğretmen olarak hiçbir yaptırım gücümüz yok.

cengizolmez
22-10-2011, 18:17
hocam sebeb şu.cogu beden egtmi derste topu atyr ve oynayn dyor..toplum buna alısmıs bzde bi mufredat oldugunu ble blmyorlar.bn dersmi hakkıyla yapyorum.lisedeym okula yni gldm.9.sınıfları aldm ve suan asker gbler.beden egtmi dersi uzun bi tenefus degldr.disiplin saygı ve sevgi dersidr.bn dersmde bunları ogretyrm.ancak 12. 11.sınıflar dger tarzı alısmıslar ve esofman gtrmeye ble tenezzül etmiyorlar.bnce bu işin sorumlusu ogretmenlr

rengarenk-01
13-12-2011, 02:13
Öğrencileri beden eğitimi dersinden bırakmak,dersi ciddiye almalarını sağlamaz arkadaşlar,beden eğitimi dersinden zayıf alan öğrenci hem dersten nefret eder hem de içine kapanır.dersimizi ciddiye aldırmak için bırakma yöntemini hiç doğru bulmuyorum.Kardeşimden örnek vereyim;ilkokul 5.sınıfta tüm dersleri karnesinde 5 olan kardeşimin beden eğitimi dersi 3 geldi ve çok şaşırdım çalışkan olduğu kadar saygılı,düzenli ve disiplinlidir.3 yıl cimnastik yaptı inanılmaz esnek ve yetenekli...Dersini ciddiye aldırmaya çalışan sevgili meslektaşım kendisinden de dersinden de nefret ettirdi öğrencilere .Bizim amacımız sporu sevdirmek ve öğrencinin kendine güvenini arttırmak değil mi???

110607
14-02-2012, 15:55
bu yıl herkese 100verdim.bu benim pesedişimdi.artık kafam rahat idare üstüme çökmüyo veli çökmüyo.ben bu dersin notu yokmuş gibi düşünerek hareket ediyorum zaten de kaldırılacak not.