Beden Eğitimi ve Spor Portalı  


Go Back   Beden Eğitimi ve Spor Portalı > Genel Bölüm > KPSS > Eğitim Bilimleri

Eğitim Bilimleri Gelişim Öğrenme, Ölçme ve Değerlendirme, Rehberlik, Program Geliştirme, Özel Öğretim Yöntemleri, Sınıf Yönetimi

beden eğitimi
beden eğitimi
Sitemize hoş geldiniz. Konuları beğenmeyi unutmayalım.

Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 17-06-2009, 14:06   #1
webmaster
Administrators
 
webmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Oca 2007
Bulunduğu yer: Malatya
Mesajlar: 4.804
Teşekkürleriniz: 0
139 Mesajına 245 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 10
webmaster is on a distinguished road
Standart

Reklam Alanı
<I mso-bidi-font-style: PROGRAM GELİŞTİRME ANAHTAR KELİMELER />[/I]

<I mso-bidi-font-style: STRATEJİLER[/I]
  1. MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l2 level1 lfo1" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: SUNUŞ:[/I] Öğretmen merkezli – Kavram haritaları – Asubel – Tümdengelim
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l2 level1 lfo1" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: BULUŞ:[/I] Öğrenci merkezli – Keşfediş – Tümevarım
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l2 level1 lfo1" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: ARAŞTIRMA İNCELEME[/I]: Öğrenci merkezli – problem çözme – Bilimsel tutum – Üst düzey beceri.

medium none; medium none; medium none; BORDER-RIGHT: medium none; mso-table-layout-alt: fixed; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-yfti-tbllook: 480; 0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text" =MsonormalTable border=1

0;
text 1pt solid; text 1pt solid; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 45pt; 5.4pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt" width=60>

SUNUŞ
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 45pt; 5.4pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=60>

BULUŞ
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 6 5.4pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=84>

ARAŞTIRMA İNCELEME
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 59.4pt; 5.4pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=79>

İŞBİRLİKÇİ (KUBAŞIK)
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 54pt; 5.4pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=72>

ÇOKLU ZEKA
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 60.6pt; 5.4pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=81>

YAPILANDIRMACI
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 57.95pt; 5.4pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=77>

PROGRAMLI ÖĞRETİM
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 50.4pt; 5.4pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=67>

TAM ÖĞRENME
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 50.4pt; 5.4pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=67>

OKULDA ÖĞRENME
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 49.5pt; 5.4pt; text 1pt solid; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt" width=66>

TEMEL ÖĞRETME
1;
text 1pt solid; text 1pt solid; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 45pt; 5.4pt; #f0f0f0; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=60>

ASUBEL
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 45pt; 5.4pt; #f0f0f0; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=60>

BRUNER
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 6 5.4pt; #f0f0f0; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=84>

SUCHMAN - DEWEY
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 59.4pt; 5.4pt; #f0f0f0; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=79>

VYGOTSKY
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 54pt; 5.4pt; #f0f0f0; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=72>

GARDNER
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 60.6pt; 5.4pt; #f0f0f0; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=81>

BONDER
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 57.95pt; 5.4pt; #f0f0f0; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=77>

SKİNNER
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 50.4pt; 5.4pt; #f0f0f0; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=67>

BLOOM
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 50.4pt; 5.4pt; #f0f0f0; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=67>

CARROLL
text 1pt solid; #f0f0f0; 0cm; : transparent; 5.4pt; WIDTH: 49.5pt; 5.4pt; #f0f0f0; BORDER-RIGHT: text 1pt solid; 0cm; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt" width=66>

GLASER

YÖNTEMLER
  1. MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l0 level1 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: ANLATIM:[/I] Klasik – Öğrenci pasif, öğretmen aktif – Dinlemeye dayalı
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l0 level1 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: TARTIŞMA:[/I] Demokratik beceriler – Düşüncenin ifadesi – Kavrama ve uygulama
    <UL MARGIN-TOP: 0cm" =square>
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 72.0pt; mso-list: l0 level2 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: KÜÇÜK GRUP:[/I] Kümeler yoluyla tartışma
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 72.0pt; mso-list: l0 level2 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: BÜYÜK GRUP:[/I] Öğretmen, öğrenci iletişimli – Öğretmen sorularıyla tartışma
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 72.0pt; mso-list: l0 level2 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: PANEL:[/I] Değişik açılar ve farklı bakışlar
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 72.0pt; mso-list: l0 level2 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: ZIT PANEL:[/I] Öğrenci, öğrenci iletişimli – Soru cevap grupları
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 72.0pt; mso-list: l0 level2 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: KOLOKYUM:[/I] Öğrenci – Uzman
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 72.0pt; mso-list: l0 level2 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: WORKSHOP ( ÇALIŞTAY ):[/I] Uzman ve deneyimli katılımcıların oluşturduğu grupla problem çözme
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 72.0pt; mso-list: l0 level2 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: ARAMA KONFERANSI:[/I] Ortak akıl – Ortak iddia
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 72.0pt; mso-list: l0 level2 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: MÜNAZARA[/I]: Tez – Antitez – İkna
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 72.0pt; mso-list: l0 level2 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: SEMPOZYUM[/I]: Bilimsel akademik tebliğ – Bildiri
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 72.0pt; mso-list: l0 level2 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: AÇIKOTURUM:[/I] Başkan – Başkandan söz alma ( Çeviz Kabuğu )
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 72.0pt; mso-list: l0 level2 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: FORUM:[/I] Dinleyenlerin etkin katılım – Soru cevap ( Genç Bakış )
MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l0 level1 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: ÖRNEK OLAY ( VAKA ANALİZİ ):[/I] Yaşanmış ya da yaşanması olası senaryo çözümleme
MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l0 level1 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: PROJE:[/I] Zihinsel süreçlerden ürün elde etme – Yaratıcı – Tasarım – Üretken
MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l0 level1 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: PROBLEM ÇÖZME:[/I] Üst düzey düşünme – Çözümleme – Bilimsellik
MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l0 level1 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: GÖSTERİP YAPTIRMA:[/I] Psikomotor – Yaparak, yaşayarak – Öğretmen, öğrenci merkezli
MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l0 level1 lfo2" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: BİREYSEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ:[/I] Oto didaktik – Oto disiplin[/list]
<I mso-bidi-font-style: TEKNİKLER[/I]
  1. MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: BEYİN FIRTINASI:[/I] Özgürlük – Çağrışım – Yaratıcılık ( EN SERBEST TEKNİK )
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: GÖSTERİ:[/I] Gör – İşit temelli – öğretmen merkezli – Canlandırma
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: SORU – CEVAP:[/I] Klasik – Öğretmenden öğrenciye etkileşim her aşamada kullanılır.
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: ROL YAPMA[/I]: Empati – Sosyal beceri – Hisler – Karakteri canlandırma
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: DRAMA:[/I] Yaratıcılık – Canlandırma – Hayal Gücü – Kendini ifade – Oyun
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: BENZETİM:[/I] Riskli – Maliyetli durumlu – Ortam gerçeği temsil etmeli
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: MİKRO:[/I] Öğretmen adayı – Video, kamera – Hizmet öncesi öğretmen yetiştirme
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: 6 ŞAPKA:[/I] Renklerin dili – Karar verme – Farklı görüşler belirtme
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: EĞİTSEL OYUN:[/I] Tekrar – Rahat ve neşeli ortamlar – Rekabet yok öğretim var.
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: DENEY:[/I] Bilimsel bir gerçeği sınama – Kontrollü ortam – güvenlik tedbirleri
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: GÖRÜŞ GELİŞTİRME:[/I] Zıt, karşıt ve çelişkili konular– tamamen katılıyorum-hiç katılmıyorum aralığı
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: PROGRAMLI ÖĞRETİM:[/I] Hem davranışçı hem bireysel model, pekiştirme ilkeleri – KEBAB ( K üçük adımlara – E tkin Katılım – B ireysel hız – A nında düşünme – B aşarı )
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: KELLER PLANI ( BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRETİM ):[/I] Homojen gruplar – Seviye grupları – Birleştirilmiş sınıflar
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: BDÖ ( Bilgisayar Destekli Öğretim ):[/I] Asosyalleşme – multimedya,ses, görsellik
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: EĞİTSEL GEZİ:[/I] İlk elden somut yaşantı
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: GÖZLEM:[/I] İzleme süreci
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: GÖRÜŞME:[/I] Misafir, davet, uzman kişinin ziyareti
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: SERGİ:[/I] Görerek ve dokunarak öğrenme – Ortak paylaşım – Bilim şenlikleri
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: ÖDEV:[/I] Ders dışı etkinlik – Pekiştirme – Tamamlama çalışmaları
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: KONUŞMA HALKASI:[/I] Empati – Duygu ve düşünceleri ayırt etme
    MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l1 level1 lfo3" =Msonormal><I mso-bidi-font-style: İSTASYON:[/I] Başlanmış ve yarıda bırakılmış – Bende bir şeyler yapabilirim – Ekip ve takım olma hali
DR.EREN ARSLAN

Memuruz.net
__________________
webmaster isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Reklam Alanı
Alt 16-12-2009, 10:22   #2
KIVANC_GUL
Yeni Üye
 
KIVANC_GUL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Eki 2008
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 6
Teşekkürleriniz: 0
0 Mesajına 0 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0
KIVANC_GUL
Standart

Teşekkür ederiz hocam.
KIVANC_GUL isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Popüler Sitelerde Paylaş

Etiketler
anahtar, gelİŞtİrme, kelİmeler, program


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
PROGRAM GELİŞTİRME ÖZET NOTLAR webmaster Eğitim Bilimleri 1 17-06-2009 14:24
VÜCUT GELİŞTİRME VE FİTNESS --Malatya hat64 Antrenör ve Hakem Kursları, Seminerler 0 10-10-2008 00:25
VÜCUT GELİŞTİRME KURSUNUN 2.Sİ ANKARA'DA AÇILIYOR. hat64 Antrenör ve Hakem Kursları, Seminerler 0 10-10-2008 00:16
GENÇLİK GELİŞTİRME PROGRAMI-( FUTBOL) hat64 Antrenör ve Hakem Kursları, Seminerler 3 04-06-2008 16:45
SÜRAT GELİŞTİRME YÖNTEMLERİ ve SIÇRAMA DRİLLERİ webmaster Antrenman Bilgisi 0 24-05-2007 11:21

Reklam Alanı


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2006 - 2025, Türkiye'nin Beden eğitimi ve Spor Portalı
2007-2024 Türkiye'nin Beden Eğitimi ve Spor Portalı
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159