03-10-2007, 00:05 | #1 |
Girişken Üye
Üyelik tarihi: Mar 2007
Bulunduğu yer: Burdur
Mesajlar: 186
Teşekkürleriniz: 8
4 Mesajına 7 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
Reklam Alanı
|
Reklam Alanı |
03-10-2007, 00:24 | #2 |
Moderator
Üyelik tarihi: Mayıs 2007
Bulunduğu yer: Hatay
Mesajlar: 1.242
Teşekkürleriniz: 0
8 Mesajına 9 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
çok güzel düşünmüşsünüz hocam,
__________________
Birlikten KUVVET doğar... |
07-10-2007, 12:50 | #3 |
Girişken Üye
Üyelik tarihi: Mar 2007
Bulunduğu yer: Burdur
Mesajlar: 186
Teşekkürleriniz: 8
4 Mesajına 7 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
DERS PLÂNI = o ns = />
MARGIN: 1pt 0in; tab-stops: 406.1pt">BÖLÜM 1 09-13.04.2007 medium none; medium none; MARGIN: auto auto auto 5.4pt; medium none; WIDTH: 51 medium none; mso-border-alt: solid text .5pt; 0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text" width=684 border=1 ="MsonormalTable"> HEIGHT: 3.05pt; mso-yfti-irow: 0; 5.4pt; 5.4pt; 0in; WIDTH: 81pt; 0in; HEIGHT: 3.05pt; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: " width=108> <H2 MARGIN: 1pt 0in">Dersin Adı 5.4pt; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 3.75in; 0in; HEIGHT: 3.05pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; transparent: " width=360> Beden Eğitimi 5.4pt; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 6 0in; HEIGHT: 3.05pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; transparent: " width=84> Sınıf:8/A-B 5.4pt; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 99pt; 0in; HEIGHT: 3.05pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; transparent: " vAlign=bottom width=132> Önerilen Süre: 40x40 HEIGHT: 7.15pt; mso-yfti-irow: 1"> 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 81pt; 0in; HEIGHT: 7.15pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=108> Ünitenin Adı 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 6in; 0in; HEIGHT: 7.15pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=576 colSpan=3> Voleybol HEIGHT: 4pt; mso-yfti-irow: 2; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 81pt; 0in; HEIGHT: 4pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=108> Konu 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 6in; 0in; HEIGHT: 4pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=576 colSpan=3> Voleybol’da manşet ve parmak pası pekiştirici çalışmalar. <H2 MARGIN: 0in 0in 0pt"> <H2 MARGIN: 0in 0in 0pt">BÖLÜM II medium none; medium none; MARGIN: auto auto auto 5.4pt; medium none; WIDTH: 51 medium none; mso-border-alt: solid text .5pt; 0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text" width=684 border=1 ="MsonormalTable"> HEIGHT: 14.35pt; mso-yfti-irow: 0; yes; page-break-inside: avoid"> 5.4pt; 5.4pt; 0in; WIDTH: 51 0in; HEIGHT: 14.35pt; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: " width=684 Öğrenci Kazanımları /Hedef ve Davranışlar:Amaç 42:Voleybol ile ilgili koordinasyonu geliştirebilme. Davranışlar:1-Kontrol pas yaparak manşetle paslaşma. 2-Çeşitli yerleşme düzenlerinde manşetle paslaşma. 3-Yön değiştirmeli çalışmalarla manşetle paslaşma. 4-Manşet ve parmakla paslaşmayı birlikte uygulamayı sağlayıcı çalışmalar yapma. HEIGHT: 16.6pt; mso-yfti-irow: 1"> 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 16.6pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180> Ünite Kavramları ve Sembolleri/Davranış Örüntüsü 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 16.6pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504> Çeşitli alıştırmalarla voleybol’da koordinasyonu sağlayarak daha iyi manşet ve parmak pas yapabilme. HEIGHT: 4.45pt; mso-yfti-irow: 2"> 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 4.45pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180> Güvenlik Önlemleri (Varsa) 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 4.45pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504> Yer değiştirme çalışmalarında çarpışmaları önlemek için pasını verenin sağ taraftan karşıya koşmasını isteme. HEIGHT: 10. mso-yfti-irow: 3; page-break-inside: avoid"> 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 51 0in; HEIGHT: 10. mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=684 Öğretme-Öğrenme-Yöntem ve Teknikler:Anlatım,soru-cevap,gösterip yaptırma,alıştırmalar. HEIGHT: 16.15pt; mso-yfti-irow: 4; page-break-inside: avoid"> 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 51 0in; HEIGHT: 16.15pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=684 Kullanılan Eğitim Teknolojileri-Araç, Gereçler ve Kaynakça: • Öğretmen Düdük • Öğrenci Voleybol topları,voleybol sahası,file. HEIGHT: 9.85pt; mso-yfti-irow: 5"> 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 9.85pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180> Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri: 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 9.85pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504> HEIGHT: 6.7pt; mso-yfti-irow: 6; page-break-inside: avoid"> 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 6.7pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180> • Dikkati Çekme 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 6.7pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504> Manşet pasının nasıl yapıldığını ellerin, kolların, ayakların duruşu nasıl olmalıdır,nelere dikkat edilmelidir? diyerek dikkatlerini çekme. HEIGHT: 3.55pt; mso-yfti-irow: 7; page-break-inside: avoid"> 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 3.55pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180> • Güdüleme 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 3.55pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504> Manşet pas tekniğini biraz sonra göstereceğim hareketli çalışmalarda iyi öğrenmeniz halinde voleybolu iyi oynayabileceklerini, özellikle savunma yaparken aşağıdan gelen topları iyi bir şekilde karşılayabileceklerini söyleyerek güdüleme. HEIGHT: 8.95pt; mso-yfti-irow: 8; page-break-inside: avoid"> 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 8.95pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180> • Gözden Geçirme 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 8.95pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504> Birkaç öğrenciyi sınıfın karşısına çıkararak manşetle vurabilecekleri seviyede top atarak vuruş tekniklerini gözlemleme ve geri-bildirimlerde bulunma. HEIGHT: 5.8pt; mso-yfti-irow: 9; page-break-inside: avoid"> 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 5.8pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180> • Derse Geçiş 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 5.8pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504> Isınma koşusu ve voleybola özgü açma germe egzersizleri yaparak etkinliklere hazırlama. HEIGHT: 12.55pt; mso-yfti-irow: 10; page-break-inside: avoid"> 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 12.55pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180> • Bireysel Öğrenme Etkinlikleri (Ödev, deney, problem çözme vb.) 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 12.55pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504> Voleybol’da manşet pasının nasıl yapıldığını,topu kolunun hangi bölümleriyle vurması gerektiğini ve voleybol’da en çok kullanılan paslarda birisi olduğunu anlaması. HEIGHT: 8.5pt; mso-yfti-irow: 11; page-break-inside: avoid"> 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 8.5pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180> • Grupla Öğrenme Etkinlikleri (Proje, gezi, gözlem vb.) 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 8.5pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504> Gruplar halinde çalışmalar yaptırarak birbirlerinin yanlışlarını düzeltmeye çalışmalarını, yardımlaşmayı sağlayarak çalışmalarını sağlama. HEIGHT: 94.45pt; mso-yfti-irow: 12; yes; page-break-inside: avoid"> 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 51 0in; HEIGHT: 94.45pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=684 • ÖZET:Voleybola özgü ısınma koşusu ve açma germe egzersizleri yaptırma.Manşet pas tekniğinde ellerin ayakların,kolların ayakların duruşlarını ve topa vururken hangi bölgeyle vurulacağını anlatma ve gösterme.Öğrencileri 4’erli gruplara ayırma ve her gruba bir tane voleybol topu verme.Her grubu da 2’şer kişilik aralarında 4- = st1 ns = :schemas-microsoft-comffice:smarttags" /><ST1:METRICCoNVERTER ProductID="5 metre" w:st="on">5 metre</ST1:METRICCoNVERTER> mesafe olacak şekilde derin kolda sıraya geçirme ve bu grupların birbirlerine bakacak şekilde sıralanmalarını sağlama.Grupların en başındaki öğrencilere voleybol topunu verme ve çalınan düdükle birlikte bulundukları bölgede kendi üstlerine doğru topu havaya atıp anlatılan ve gösterilen şekilde topu manşet pas tekniğiyle control manşet yapmalarını sağlama.Her öğrencinin yeterli bir şekilde yapmasından sonra bu kez aynı çalışma düzeninde topu kendilerinin 2-<ST1:METRICCoNVERTER ProductID="3 metre" w:st="on">3 metre</ST1:METRICCoNVERTER> önüne havaya atmalarını ve hızlıca koşup topun altına girip manşetle control etmelerini isteme.Yeterli çalışmadan sonra karşısındaki arkadaşının manşetle karşılayabilecek şekilde top atmasını ve pas yapacak öğrencininde manşetle karşılamasını isteme.Yeterli çalışmalardan sonra öğrencilerin görevlerini değiştirme manşet pas yapan top atacak top atan manşetle karşılayacak şekilde.Çalışmasını yapan öğrencilerin grubun arkasına geçmesini isteme.Aynı çalışma düzeninde grupların önündeki öğrencilerin 1.5 dakika boyunca sadece manşetle paslaşmalarını isteme.Süre dolduktan sonra paslaşanlar arkaya bekleyenler aynı şekilde manşet pasa geçecek.Bu kez aynı gruplar manşetle paslaşacak pasını veren karşısındaki kendi grubunun arkasına koşacak.Aynı çalışma düzeninde bu kez manşet ve parmak pası birlikte yapıcı şekilde paslaşma.(Topun geliş açısına göre paslaşma ve her grubun topu düşürmeden en fazla kaç kez paslaşacağını belirleme)Dörtgen çalışma düzeninde sadece manşetle paslaşmalarını isteme daha sonra parmak pasıda katmalarını isteme.Her gurubun pas sayılarını saymasını isteme.En fazla sayan grupları arkadaşlarının alkışlamasını isteme.Aynı gruplar filenin önünde karşılıklı manşet ve parmakla paslaşmalarını isteme once gurubun önündekiler çalınan düdükle arkada bekleyenlerin paslaşacağı şekilde yer değitirme. = v ns = :schemas-microsoft-com:vml" /></V:F></V:F></V:F></V:F></V:ULAS></V:PATH></V:H></V:HANDLES><O:COMPLEX v:ext="view"></O:COMPLEX></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE> R mso-ignore: vglayout" clear=all> Bu çalışma düzeninde 7-8 grup, daha sonra aralarında file olacak şekilde çalışmalar. </V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE> R mso-ignore: vglayout" clear=all> Bu çalışma düzeninde 7-8 grup (Dörtgen çalışma düzeni) <H3 MARGIN: 0in 0in 0pt"> <H3 MARGIN: 0in 0in 0pt">BÖLÜM III medium none; medium none; MARGIN: auto auto auto 5.4pt; medium none; WIDTH: 51 medium none; mso-border-alt: solid text .5pt; 0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text" width=684 border=1 ="MsonormalTable"> HEIGHT: 94pt; mso-yfti-irow: 0; yes; page-break-inside: avoid"> 5.4pt; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 94pt; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180> <H2 MARGIN: 1pt 0in">Ölçme-Değerlendirme • Bireysel öğrenme etkinliklerine yönelik Ölçme-Değerlendirme • Grupla öğrenme etkinliklerine yönelik Ölçme-Değerlendirme • Öğrenme güçlüğü olan öğrenciler ve ileri düzeyde öğrenme hızında olan öğrenciler için ek Ölçme-Değerlendirme etkinlikleri 5.4pt; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 94pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504> Voleybol’da manşet pasının nasıl yapıldığını,topu kolumuzun neresiyle vurmamız gerektiğini,vuruş anında ve sonunda nelere dikkat etmemiz gerektiği vb… hakkında 3-4 öğrenciye sorular sorma. Grupları paslaşma yarışmaları yaptırma, çalışmalar esnasında gözlemleme geri-bildirimlerde bulunma.İyi yapan grupları alkışlatma. Öğrenme güçlüğü çeken öğrencilerle daha fazla ilgilenme grubunda yapamayan arkadaşlarına diğer arkadaşlarının yardımda bulunmasını sağlama. HEIGHT: 9.85pt; mso-yfti-irow: 1; 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 9.85pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180> <H2 MARGIN: 1pt 0in">Dersin Diğer Derslerle İlişkisi 5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 9.85pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504> <H3 MARGIN: 0in 0in 0pt"> <H3 MARGIN: 0in 0in 0pt">BÖLÜM IV medium none; medium none; MARGIN: auto auto auto 5.4pt; medium none; WIDTH: 51 medium none; mso-border-alt: solid text .5pt; 0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text" width=684 border=1 ="MsonormalTable"> HEIGHT: 10. mso-yfti-irow: 0; yes; yes; page-break-inside: avoid"> 5.4pt; 5.4pt; 0in; WIDTH: 51 0in; HEIGHT: 10. mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: " width=684> Plânın Uygulanmasına İlişkin Açıklamalar: Ramazan AKKOYUN Beden Eğitimi Öğretmeni Okul Müdürü |
07-10-2007, 12:51 | #4 |
Girişken Üye
Üyelik tarihi: Mar 2007
Bulunduğu yer: Burdur
Mesajlar: 186
Teşekkürleriniz: 8
4 Mesajına 7 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
DERS PLANI = o ns = />
<H2 MARGIN: 0in 0in 0pt">Bölüm 1 Ders : BEDEN EĞİTİMİ Tarih:02-06.04.2007 Sınıf : 8/A-B Süre : 40+40 dk. Ünite :Voleybol Konu : Parmak pas Bölüm 2: medium none; medium none; medium none; medium none; mso-border-alt: solid text .5pt; 0in 3.5pt 0in 3.5pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text; mso-table-layout-alt: fixed" border=1 ="MsonormalTable"> 0; 3.5pt; 3.5pt; 0in; WIDTH: 109.85pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: " width=146 Hedef ve Davranışlar 3.5pt; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 350.75pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; transparent: " width=468 AMAÇ 41:Voleybol ile ilgili temel beceriler edinebilme. DAVRANIŞLAR:1-Parmak pas tekniğini anlatma. 2-Çömelik duruşta parmakla paslaşma. 3-Ayakta kısa ve uzun parmak pas yapma. 4-Çeşitli şekillerde yüksek pas yapma.(Üçgen,dörtgen,beşgen vb…) 1"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; WIDTH: 109.85pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=146 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 350.75pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=468 2"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; WIDTH: 109.85pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=146 Güvenlik Önlemi 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 350.75pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=468 Yer değiştirme çalışmalarında çarpışmaları önlemek için sağ taraftan koşmalarını söylme. 3"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; WIDTH: 109.85pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=146 Yöntem-Teknikler 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 350.75pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=468 Sunuş,soru-cevap,gösterme-yaptırma. 4"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; WIDTH: 109.85pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=146 Araç ve Gereçler 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 350.75pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=468 Okul bahçesi,voleybol topları. 5"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; WIDTH: 109.85pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=146 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 350.75pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=468 6; page-break-inside: avoid"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; WIDTH: 38.95pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; mso-rotate: 90; transparent: " width=52 rowSpan=8> Öğrenme Öğretme Etkinlikleri 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 99.25pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=132 <H3 MARGIN: 0in 0in 0pt">Sözel-Dilsel 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 322.4pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=430> Voleybol’da parmak pasın en çok kullanılan paslardan biri olduğunu ve tekniği anlatma. 7; page-break-inside: avoid"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 99.25pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=132 Doğacı 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 322.4pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=430> Açık havada parmakla paslaşma. 8; page-break-inside: avoid"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 99.25pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=132 Sosyal-Kişiler Arası 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 322.4pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=430> Voleybol oyununun bir takım sporu olduğu için kişiler arasında sosyal gelişime katkıda bulunduğunu söyleme.Gruplar halinde çalışma becerisi kazanma. 9; page-break-inside: avoid"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 99.25pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=132 Mantıksal-Matematiksel 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 322.4pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=430> Pas verme mesafesini tahmin ederek pasların veriliş şiddetini ayarlayabilme. 10; page-break-inside: avoid"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 99.25pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=132 İçsel Bireysel 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 322.4pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=430> Parmak pas becerisi kazanma. 11; page-break-inside: avoid"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 99.25pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=132 Görsel Uzaysal 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 322.4pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=430> Yapılacak temel becerileri,öğrenme aşamalarını göstererek yapmalarını sağlama. 12; page-break-inside: avoid"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 99.25pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=132 Müziksel Ritmik 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 322.4pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=430> Akıcı bir şekilde paslaşma becerisi kazanma. 13; page-break-inside: avoid"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 99.25pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=132 Bedensel Kinestetik 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 322.4pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=430> Parmak pas becerisini kazanmak için vücut koordinasyonunu sağlayıcı alıştırmalar yapma. HEIGHT: 87.55pt; mso-yfti-irow: 14; yes; page-break-inside: avoid"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; WIDTH: 38.95pt; 0in; HEIGHT: 87.55pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=52> Özet 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 421.65pt; 0in; HEIGHT: 87.55pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=562 colSpan=3> Voleybol oyununun içerisinde ne gibi teknik becerilerin olduğunu sorma.Bu dersimizde öğreneceğimiz becerinin voleybolda kullanılan pas çeşitlerinden en çok kullanılan pas çeşidi olan parmak pas tekniğini öğreneceksiniz diye söyleyerek biraz sonra gösterilen alıştırmaları istenilen şekilde çalışmanız halinde çok iyi öğrenebileceklerini söyleme.Parmak pasını yaparken sizce ellerimizin nereleriyle topa vurmalıyız?Vücudumuzun pozisyonu vuruş anında nasıl olmalı?Topla buluşma noktamız sizce neresi olmalı?gibi sorular sorma.Parmak pas tekniğinin hareket aşamalarını göstermek için bir öğrenciyi karşıma alma ve topu bana doğru atmasını isteme.Öğrencilere parmak pasını yaparken biraz önce sorduğum sorular çerçevesinde paslaşmama dikkat etmelerini bunlarla ilgili sorular soracağı mı söyleyerek dikkatlerini yoğunlaştırmalarını sağlama.Daha sonra öğrencilere biraz önce sorduğum sorular çerçevesinde sorular sorma.Dikkatli izleyip doğru cevap veren öğrencileri pekiştireçler verme.Parmak pas tekniğini tekrar göstererek anlatma.Isınma koşusu ve açma germe egzersizleri yaptırma.Öğrencileri 5-6 gruba ayırarak karşılıklı aralarında 2- = st1 ns = :schemas-microsoft-comffice:smarttags" /><ST1:METRICCoNVERTER ProductID="3 m" w:st="on">3 m</ST1:METRICCoNVERTER> mesafe olacak şekilde sıralanmalarını sağlama.Çömelik duruşta önce karşılıklı duran ilk öğrencilerin parmakla paslaşmalarını isteme.Öndeki ilk grup öğrenci yeterince paslaştıktan sonra arkadaki 2. sıradaki öğrencilerin paslaşmalarını isteme.Aynı çalışma düzeni ve sıralamasında ayakta önce kısa mesafede sonra yavaş yavaş mesafeyi uzatarak parmakla paslaşmalarını isteme. Karşılıklı parmakla paslaşma pasını veren ilk alıştırmada kendi grubunun arkasına koşacak sonraki alıştırmada karşı grubun arkasına koşacak. * * * * * * * * * * * * * * * * * * Çeşitli şekillerde üçgen,dörtgen beşgen vb.. şekilleri oluşturarak yüksek pas yaparak paslaşma.Pasını veren ilk alıştırmada kendi grubunun arkasına koşacak sonraki alıştırmada pasını verdiği grubun arkasına koşacak.. * * * Dörtgen Üçgen Beşgen * * * * * * * Gruplara paslaşma yarışması yaptırma.En çok topu düşürmeden paslaşan grubu belirleme.(Her alıştırmada) height=0> #ece9d8; #ece9d8; #ece9d8; #ece9d8" width=52> #ece9d8; #ece9d8; #ece9d8; #ece9d8" width=95> #ece9d8; #ece9d8; #ece9d8; #ece9d8" width=38> #ece9d8; #ece9d8; #ece9d8; #ece9d8" width=430> Bölüm 3 medium none; medium none; medium none; medium none; mso-border-alt: solid text .5pt; 0in 3.5pt 0in 3.5pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text; mso-table-layout-alt: fixed" border=1 ="MsonormalTable"> 0; 3.5pt; 3.5pt; 0in; WIDTH: 131.1pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: " width=175> Bireysel Öğrenme Etkinliklerini Ölçme-Değerlendirme 3.5pt; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 329.5pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; transparent: " width=439> Teknik becerinin yapılışıyla ilgili sorular sorma. 1"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; WIDTH: 131.1pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=175> Grupla Öğrenme Etkinliklerini Ölçme-Değerlendirme 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 329.5pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=439> Grupları çeşitli çalışma düzenlerinde çalıştırma, arada dolaşarak çalışmalarını değerlendirme. 2"> 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; WIDTH: 131.1pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=175> Öğrenme Güçlüğü olan ve İleri düzeyde öğrenme hızında olan öğrenciler için ek Ölçme-Değerlendirme 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 329.5pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=439> Çalışmalar sırasında tekniği geç kavrayan öğrencileri bir gruba toplayarak onlara biraz daha zaman ayırma. 3; 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; WIDTH: 131.1pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=175> Diğer Derslerle ilgisi 3.5pt; #ece9d8; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 329.5pt; 0in; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=439> Bölüm 4 medium none; medium none; medium none; medium none; mso-border-alt: solid text .5pt; 0in 3.5pt 0in 3.5pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text; mso-table-layout-alt: fixed" border=1 ="MsonormalTable"> HEIGHT: 10.6pt; mso-yfti-irow: 0; yes; 3.5pt; 3.5pt; 0in; WIDTH: 173.6pt; 0in; HEIGHT: 10.6pt; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: " width=231> Planın Uygulanmasına İlişkin Açıklamalar 3.5pt; 3.5pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 287pt; 0in; HEIGHT: 10.6pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; transparent: " width=383> Ramazan AKKOYUN Beden Eğitimi Öğretmeni Okul Müdürü |
07-10-2007, 12:56 | #5 |
Girişken Üye
Üyelik tarihi: Mar 2007
Bulunduğu yer: Burdur
Mesajlar: 186
Teşekkürleriniz: 8
4 Mesajına 7 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0 |
İlk planımda pembe renkli yazdığım yerlerin altında ve üstünde şekillerde vardı ama çıkmamışlar burda maalesef, işinize yarar inşallah arkadaşlar planlarım, sizlerde yaptıklarınızı buraya gönderirseniz, herkesin başkalarına faydası olmuş olur arkadaşlar.
|
Popüler Sitelerde Paylaş |
Etiketler |
buraya, günlük, göndersek, kendi, planları, yaptığımız |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
9.Sınıf Günlük Planları | scapulas | Beden Eğitimi Günlük Planları | 6 | 24-10-2009 16:42 |
Satranç dersi günlük planları | webmaster | Satranç | 17 | 03-02-2009 01:16 |
6. Sınıf Basketbol Günlük Planları (Yeni Müf) | webmaster | Beden Eğitimi Günlük Planları | 13 | 06-10-2008 09:00 |
Spor etkinliği günlük planları | burcu80 | Seçmeli Spor Etkinlikleri Yıllık ve Günlük Planları | 0 | 05-10-2008 22:43 |
bilgisayar dersi günlük planları | neşe | İstek Bölümü | 0 | 27-04-2007 10:54 |
Reklam Alanı |