Tekil Mesaj gösterimi
Alt 23-01-2008, 20:04   #18
hat64
Çalışkan Üye
 
hat64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Eki 2007
Mesajlar: 3.631
Teşekkürleriniz: 2
12 Mesajına 18 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 21
hat64 is on a distinguished road
Standart

‘’Ancak burada belirtilen araç/araçların her derste ve her öğrenci için ayrı ayrı kullanılması mecburi değildir.’’ = o ns = />
.’’Öğretmenin gözlemi ve öğrencinin performansının verilere çevrilmesi hem öğretmene hem öğrenciye hem de veliye sonuçların hangi amaçla kullanılabileceğine dair bir veri sağlar.’’
‘’Elbette ölçme ve değerlendirme araç/araçlarının amaçlara hizmet etmeyen ve sadece kâğıt israfını sağlayan çalışmalar yerine; değerlendirmenin sağlıklı yapılmasını sağlayacak verilerin elde edilmesi, öğrencilerin adalet duygusunu geliştirmesi ve öğretmenin değerlendirme ölçütleri üzerinden konumunu güçlendirecek tarzda oluşturulması önemlidir.


Calimero’cuğum, bence burada Cenk Hocanın kaçak güreştiği tek yer seni hatırladığını belirtmemiş olması ( ) canım. Benim anladığım kadarıyla üstte de sıraladığım gibi
1. de ; tüm ölçme kağıtlarını kullanma, ölçme tarzını oluştur, ekonomik kağıt kullan,
2. de ; kağıtlar üzerinde yapılan değerlendirme öğrencinin güveninin , adalet duygusunun gelişmesinede neden olması,
3. de ; kağıt israfı olarak düşünülmemesi,(yıl sonunda geri dönüşüme verilerek değerlendirilecektir nasıl olsa ) bir not itirazı halinde ( ki bu S.B.S.nedeniyle çoğalacaktır) elde kanıt olarak gösterilecek bir belgenin bulunması açısından faydalı olması. Olarak bakıyorum . Ve Cenk hocanın açıklamasını böyle yorumluyorum.


__________________
\'\'ONE WORLD ONE DREAM\'\'





hat64 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159