ben sorumu sorduğumda cenk bey beni muhakkak hatırlayacaktır..bu kadar kağıt kullanmadan daha pratik yollarla değerlendirme neden yapılmıyor..her branş için tek tek değil,bütün branşların tek bir formda buluştuğu bir değerlendirme çizelgesi yapılmalı..ölçme değerlendirme adil olmalı deniyorsa eğer ben hiçbir öğretmenimin adaletsiz not verdiğini inanmıyorum.bu güne kadar bu böyle idi.öğrenci itiraz eder ise doğru ve yanlış izah edilirdi.yani öğretmenin sözü doğruluk ve tarafsızlıkdı.öğrenci bilirdi ki öğretmen hak yemez.ama şimdi ne var??değerlendirmede öğretmen bu formları doldurmazsa adaletsiz not verebilir!!bu çok önemli bir konu değil mi??lütfen şunu sorun,bu kadar kağıdı harcarken(ki bu formları doldurmaktan öğretmenliğimizi unuttuk..)çok düşündüğümüz bu çocukların geleceğini, doğanın bir zinciri olan ormanın yok olmasına nasıl büyük bir katkı yaparak nelere yol açtığımızıgörebiliyorlar mı???şunu sorun..siz hiç hayatınızda ağaç diktiniz mi??? bizleri bu formlar içinde bırakarak nasıl öğretmenlikten,üretkenlikten,insanlıkdan uzaklaştırıyorlar acaba farkındalar mı??çok harika bir müfredat çıktı,bu harika,haydi hepberaber buna inanalım!!!ben öyle görmüyorum..çocukların sporla alakası kalmadı..bol bol oyun..lütfen bunları bir sorun..
|