Tekil Mesaj gösterimi
Alt 02-01-2008, 19:05   #5
calimero
Girişken Üye
 
calimero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Kas 2007
Bulunduğu yer: Bursa
Mesajlar: 174
Teşekkürleriniz: 0
0 Mesajına 0 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0
calimero
Standart

ben sorumu sorduğumda cenk bey beni muhakkak hatırlayacaktır..bu kadar kağıt kullanmadan daha pratik yollarla değerlendirme neden yapılmıyor..her branş için tek tek değil,bütün branşların tek bir formda buluştuğu bir değerlendirme çizelgesi yapılmalı..ölçme değerlendirme adil olmalı deniyorsa eğer ben hiçbir öğretmenimin adaletsiz not verdiğini inanmıyorum.bu güne kadar bu böyle idi.öğrenci itiraz eder ise doğru ve yanlış izah edilirdi.yani öğretmenin sözü doğruluk ve tarafsızlıkdı.öğrenci bilirdi ki öğretmen hak yemez.ama şimdi ne var??değerlendirmede öğretmen bu formları doldurmazsa adaletsiz not verebilir!!bu çok önemli bir konu değil mi??lütfen şunu sorun,bu kadar kağıdı harcarken(ki bu formları doldurmaktan öğretmenliğimizi unuttuk..)çok düşündüğümüz bu çocukların geleceğini, doğanın bir zinciri olan ormanın yok olmasına nasıl büyük bir katkı yaparak nelere yol açtığımızıgörebiliyorlar mı???şunu sorun..siz hiç hayatınızda ağaç diktiniz mi??? bizleri bu formlar içinde bırakarak nasıl öğretmenlikten,üretkenlikten,insanlıkdan uzaklaştırıyorlar acaba farkındalar mı??çok harika bir müfredat çıktı,bu harika,haydi hepberaber buna inanalım!!!ben öyle görmüyorum..çocukların sporla alakası kalmadı..bol bol oyun..lütfen bunları bir sorun..
calimero isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159