Sayın hocam çok güzel cevap yazmışınız sağ olun.Bilgiye ulaşmada en yerden başlanılmalı,hedeflerde yakından uzağa doğru olmalıdır.Öğrenciler öğretmenden öğrendiği konularıda proje ve performans görevinin içine katarak yeni bilgiler yeni ürünler elde etmeli.Örnek Beden Eğitimi dersinde Etkin katılım ve Sağlık Yaşam öğrenme alnının alt öğrenme alanı olan düzenli fiziksel etkinliğin kazanımlarından saplığını korumak ve vucut bakımı kazanımlarını öğrenci öğrendikden sonra bulunduğu mahallede söyle bir proje konusu üzerinde çalışa bilir:
Spor yakmayan insanların karşılaştıkları sağlık problemleri nelerdir,İnsanlar son yüz yılda neden çok şişmanlıyorlar,çevrenizde sizi spor yapmaya özendiren kimlerdir,kimler sapor okur yazarıdır,bo zamanlarınızda neler yaparsınız,hangi spor dallarının biliyorsunuz gibi öğrenci bu konular ışığında yeni bilgiler ürete bilir.
Saygılar sunuyorum.
|