Tekil Mesaj gösterimi
Alt 07-10-2007, 12:50   #3
alpagon
Girişken Üye
 
alpagon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Mar 2007
Bulunduğu yer: Burdur
Mesajlar: 186
Teşekkürleriniz: 8
4 Mesajına 7 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0
alpagon
Standart

DERS PLÂNI = o ns = />
MARGIN: 1pt 0in; tab-stops: 406.1pt">BÖLÜM 1 09-13.04.2007
medium none; medium none; MARGIN: auto auto auto 5.4pt; medium none; WIDTH: 51 medium none; mso-border-alt: solid text .5pt; 0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text" width=684 border=1 ="MsonormalTable">

HEIGHT: 3.05pt; mso-yfti-irow: 0;
5.4pt; 5.4pt; 0in; WIDTH: 81pt; 0in; HEIGHT: 3.05pt; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: " width=108>
<H2 MARGIN: 1pt 0in">Dersin Adı
5.4pt; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 3.75in; 0in; HEIGHT: 3.05pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; transparent: " width=360>
Beden Eğitimi
5.4pt; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 6 0in; HEIGHT: 3.05pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; transparent: " width=84>
Sınıf:8/A-B
5.4pt; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 99pt; 0in; HEIGHT: 3.05pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; transparent: " vAlign=bottom width=132>
Önerilen Süre: 40x40
HEIGHT: 7.15pt; mso-yfti-irow: 1">
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 81pt; 0in; HEIGHT: 7.15pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=108>
Ünitenin Adı
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 6in; 0in; HEIGHT: 7.15pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=576 colSpan=3>
Voleybol
HEIGHT: 4pt; mso-yfti-irow: 2;
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 81pt; 0in; HEIGHT: 4pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=108>
Konu
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 6in; 0in; HEIGHT: 4pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=576 colSpan=3>
Voleybol’da manşet ve parmak pası pekiştirici çalışmalar.
<H2 MARGIN: 0in 0in 0pt">
<H2 MARGIN: 0in 0in 0pt">BÖLÜM II
medium none; medium none; MARGIN: auto auto auto 5.4pt; medium none; WIDTH: 51 medium none; mso-border-alt: solid text .5pt; 0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text" width=684 border=1 ="MsonormalTable">

HEIGHT: 14.35pt; mso-yfti-irow: 0; yes; page-break-inside: avoid">
5.4pt; 5.4pt; 0in; WIDTH: 51 0in; HEIGHT: 14.35pt; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: " width=684
Öğrenci Kazanımları /Hedef ve Davranışlar:Amaç 42:Voleybol ile ilgili koordinasyonu geliştirebilme.
Davranışlar:1-Kontrol pas yaparak manşetle paslaşma.
2-Çeşitli yerleşme düzenlerinde manşetle paslaşma.
3-Yön değiştirmeli çalışmalarla manşetle paslaşma.
4-Manşet ve parmakla paslaşmayı birlikte uygulamayı sağlayıcı çalışmalar yapma.
HEIGHT: 16.6pt; mso-yfti-irow: 1">
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 16.6pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180>
Ünite Kavramları ve Sembolleri/Davranış Örüntüsü
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 16.6pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504>
Çeşitli alıştırmalarla voleybol’da koordinasyonu sağlayarak daha iyi manşet ve parmak pas yapabilme.
HEIGHT: 4.45pt; mso-yfti-irow: 2">
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 4.45pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180>
Güvenlik Önlemleri (Varsa)
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 4.45pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504>
Yer değiştirme çalışmalarında çarpışmaları önlemek için pasını verenin sağ taraftan karşıya koşmasını isteme.
HEIGHT: 10. mso-yfti-irow: 3; page-break-inside: avoid">
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 51 0in; HEIGHT: 10. mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=684
Öğretme-Öğrenme-Yöntem ve Teknikler:Anlatım,soru-cevap,gösterip yaptırma,alıştırmalar.
HEIGHT: 16.15pt; mso-yfti-irow: 4; page-break-inside: avoid">
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 51 0in; HEIGHT: 16.15pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=684
Kullanılan Eğitim Teknolojileri-Araç, Gereçler ve Kaynakça:
• Öğretmen Düdük
• Öğrenci Voleybol topları,voleybol sahası,file.
HEIGHT: 9.85pt; mso-yfti-irow: 5">
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 9.85pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180>
Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri:
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 9.85pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504>

HEIGHT: 6.7pt; mso-yfti-irow: 6; page-break-inside: avoid">
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 6.7pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180>
• Dikkati Çekme
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 6.7pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504>
Manşet pasının nasıl yapıldığını ellerin, kolların, ayakların duruşu nasıl olmalıdır,nelere dikkat edilmelidir? diyerek dikkatlerini çekme.
HEIGHT: 3.55pt; mso-yfti-irow: 7; page-break-inside: avoid">
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 3.55pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180>
• Güdüleme
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 3.55pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504>
Manşet pas tekniğini biraz sonra göstereceğim hareketli çalışmalarda iyi öğrenmeniz halinde voleybolu iyi oynayabileceklerini, özellikle savunma yaparken aşağıdan gelen topları iyi bir şekilde karşılayabileceklerini söyleyerek güdüleme.
HEIGHT: 8.95pt; mso-yfti-irow: 8; page-break-inside: avoid">
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 8.95pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180>
• Gözden Geçirme
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 8.95pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504>
Birkaç öğrenciyi sınıfın karşısına çıkararak manşetle vurabilecekleri seviyede top atarak vuruş tekniklerini gözlemleme ve geri-bildirimlerde bulunma.
HEIGHT: 5.8pt; mso-yfti-irow: 9; page-break-inside: avoid">
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 5.8pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180>
• Derse Geçiş
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 5.8pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504>
Isınma koşusu ve voleybola özgü açma germe egzersizleri yaparak etkinliklere hazırlama.
HEIGHT: 12.55pt; mso-yfti-irow: 10; page-break-inside: avoid">
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 12.55pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180>
• Bireysel Öğrenme Etkinlikleri (Ödev, deney, problem çözme vb.)
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 12.55pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504>
Voleybol’da manşet pasının nasıl yapıldığını,topu kolunun hangi bölümleriyle vurması gerektiğini ve voleybol’da en çok kullanılan paslarda birisi olduğunu anlaması.
HEIGHT: 8.5pt; mso-yfti-irow: 11; page-break-inside: avoid">
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 8.5pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180>
• Grupla Öğrenme Etkinlikleri (Proje, gezi, gözlem vb.)
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 8.5pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504>
Gruplar halinde çalışmalar yaptırarak birbirlerinin yanlışlarını düzeltmeye çalışmalarını, yardımlaşmayı sağlayarak çalışmalarını sağlama.
HEIGHT: 94.45pt; mso-yfti-irow: 12; yes; page-break-inside: avoid">
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 51 0in; HEIGHT: 94.45pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=684
• ÖZET:Voleybola özgü ısınma koşusu ve açma germe egzersizleri yaptırma.Manşet pas tekniğinde ellerin ayakların,kolların ayakların duruşlarını ve topa vururken hangi bölgeyle vurulacağını anlatma ve gösterme.Öğrencileri 4’erli gruplara ayırma ve her gruba bir tane voleybol topu verme.Her grubu da 2’şer kişilik aralarında 4- = st1 ns = :schemas-microsoft-comffice:smarttags" /><ST1:METRICCoNVERTER ProductID="5 metre" w:st="on">5 metre</ST1:METRICCoNVERTER> mesafe olacak şekilde derin kolda sıraya geçirme ve bu grupların birbirlerine bakacak şekilde sıralanmalarını sağlama.Grupların en başındaki öğrencilere voleybol topunu verme ve çalınan düdükle birlikte bulundukları bölgede kendi üstlerine doğru topu havaya atıp anlatılan ve gösterilen şekilde topu manşet pas tekniğiyle control manşet yapmalarını sağlama.Her öğrencinin yeterli bir şekilde yapmasından sonra bu kez aynı çalışma düzeninde topu kendilerinin 2-<ST1:METRICCoNVERTER ProductID="3 metre" w:st="on">3 metre</ST1:METRICCoNVERTER> önüne havaya atmalarını ve hızlıca koşup topun altına girip manşetle control etmelerini isteme.Yeterli çalışmadan sonra karşısındaki arkadaşının manşetle karşılayabilecek şekilde top atmasını ve pas yapacak öğrencininde manşetle karşılamasını isteme.Yeterli çalışmalardan sonra öğrencilerin görevlerini değiştirme manşet pas yapan top atacak top atan manşetle karşılayacak şekilde.Çalışmasını yapan öğrencilerin grubun arkasına geçmesini isteme.Aynı çalışma düzeninde grupların önündeki öğrencilerin 1.5 dakika boyunca sadece manşetle paslaşmalarını isteme.Süre dolduktan sonra paslaşanlar arkaya bekleyenler aynı şekilde manşet pasa geçecek.Bu kez aynı gruplar manşetle paslaşacak pasını veren karşısındaki kendi grubunun arkasına koşacak.Aynı çalışma düzeninde bu kez manşet ve parmak pası birlikte yapıcı şekilde paslaşma.(Topun geliş açısına göre paslaşma ve her grubun topu düşürmeden en fazla kaç kez paslaşacağını belirleme)Dörtgen çalışma düzeninde sadece manşetle paslaşmalarını isteme daha sonra parmak pasıda katmalarını isteme.Her gurubun pas sayılarını saymasını isteme.En fazla sayan grupları arkadaşlarının alkışlamasını isteme.Aynı gruplar filenin önünde karşılıklı manşet ve parmakla paslaşmalarını isteme once gurubun önündekiler çalınan düdükle arkada bekleyenlerin paslaşacağı şekilde yer değitirme.

= v ns = :schemas-microsoft-com:vml" /></V:F></V:F></V:F></V:F></V:ULAS></V:PATH></V:H></V:HANDLES><O:COMPLEX v:ext="view"></O:COMPLEX></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE>




R mso-ignore: vglayout" clear=all>
Bu çalışma düzeninde 7-8 grup, daha sonra aralarında file olacak şekilde çalışmalar.

</V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE></V:SHAPE>




R mso-ignore: vglayout" clear=all>



Bu çalışma düzeninde 7-8 grup (Dörtgen çalışma düzeni)


<H3 MARGIN: 0in 0in 0pt">
<H3 MARGIN: 0in 0in 0pt">BÖLÜM III
medium none; medium none; MARGIN: auto auto auto 5.4pt; medium none; WIDTH: 51 medium none; mso-border-alt: solid text .5pt; 0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text" width=684 border=1 ="MsonormalTable">

HEIGHT: 94pt; mso-yfti-irow: 0; yes; page-break-inside: avoid">
5.4pt; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 94pt; mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180>
<H2 MARGIN: 1pt 0in">Ölçme-Değerlendirme
• Bireysel öğrenme etkinliklerine yönelik Ölçme-Değerlendirme
• Grupla öğrenme etkinliklerine yönelik Ölçme-Değerlendirme
• Öğrenme güçlüğü olan öğrenciler ve ileri düzeyde öğrenme hızında olan öğrenciler için ek Ölçme-Değerlendirme etkinlikleri
5.4pt; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 94pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504>

Voleybol’da manşet pasının nasıl yapıldığını,topu kolumuzun neresiyle vurmamız gerektiğini,vuruş anında ve sonunda nelere dikkat etmemiz gerektiği vb… hakkında 3-4 öğrenciye sorular sorma.


Grupları paslaşma yarışmaları yaptırma, çalışmalar esnasında gözlemleme geri-bildirimlerde bulunma.İyi yapan grupları alkışlatma.

Öğrenme güçlüğü çeken öğrencilerle daha fazla ilgilenme grubunda yapamayan arkadaşlarına diğer arkadaşlarının yardımda bulunmasını sağlama.
HEIGHT: 9.85pt; mso-yfti-irow: 1;
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; WIDTH: 135pt; 0in; HEIGHT: 9.85pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=180>
<H2 MARGIN: 1pt 0in">Dersin Diğer Derslerle İlişkisi
5.4pt; #ece9d8; 5.4pt; 0in; #ece9d8; WIDTH: 5.25in; 0in; HEIGHT: 9.85pt; mso-border-alt: solid text .5pt; mso-border-left-alt: solid text .5pt; mso-border-top-alt: solid text .5pt; transparent: " width=504>

<H3 MARGIN: 0in 0in 0pt">
<H3 MARGIN: 0in 0in 0pt">BÖLÜM IV
medium none; medium none; MARGIN: auto auto auto 5.4pt; medium none; WIDTH: 51 medium none; mso-border-alt: solid text .5pt; 0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-border-insideh: .5pt solid text; mso-border-insidev: .5pt solid text" width=684 border=1 ="MsonormalTable">

HEIGHT: 10. mso-yfti-irow: 0; yes; yes; page-break-inside: avoid">
5.4pt; 5.4pt; 0in; WIDTH: 51 0in; HEIGHT: 10. mso-border-alt: solid text .5pt; transparent: " width=684>
Plânın Uygulanmasına İlişkin Açıklamalar:




Ramazan AKKOYUN
Beden Eğitimi Öğretmeni Okul Müdürü
alpagon isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159