26-02-2009, 19:46
|
#1
|
Super Moderator
Üyelik tarihi: Şub 2008
Bulunduğu yer: Samsun
Mesajlar: 2.731
Teşekkürleriniz: 14
89 Mesajına 129 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 20
|
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SALDIRGANLIK DÜZEYLERİNİN SPORA KATILIM DÜZEYLERİNE GÖRE İNCELEMESİ.
Bir toplumun her açıdan sağlıklı olabilmesinin temelinde, o toplumun çekirdeğini
teşkil eden çocuk ve ergenlerin her açıdan sağlıklı bir şekilde yetiştirilmesi ve
eğitilmesi önem arz etmektedir. Unesco’nun tanımına göre ergenlik; “bireyin, öğrenim
gördüğü ve hayatını kazanmaya çalıştığı için ekonomik bağımsızlığına
kavuşamadığı, medeni durum olarak da evli olmadığı bir gelişim dönemidir” ( Akt.
Koç (2004). “İnsan sürekli olarak bir değişim ve gelişim süreci içerisinde yaşamını
sürdürür. Bu süreç içerisinde en önemli gelişim ve değişim ergenlik döneminde
meydana gelir. Çünkü insanı insan yapan psikolojik, biyolojik ve sosyal değer ve
yargılar, kişilik, karakter, sosyalleşme ve buna benzer özellikler çoğunlukla bu dönem
içerisinde gelişmekte, kazanılmakta ve bir ömür sürdürülen davranışlar bütünü olarak
devam etmektedir” Kırımoğlu, (2007). Bu nedenle gerek Türk Milli Eğitiminin gençlik
politikalarında başarıya ulaşabilmesi, gerekse de gençliğin toplumda istendik
davranışlar sergileyen bireyler olarak yetiştirilmesinde ergenlik dönemi özel bir yere
sahiptir. Bu açıdan değerlendirildiğinde, “Öğrencilere, işe yaramayan, değersiz ve
zararlı davranışlardan ve modellerden arındırılmış bir çevre sunmak okulun temel işlevlerinden biridir.
http://depositfiles.com/files/bxh2dioq9
__________________
7-8 Ağustos 2010 Tarihinde DİYARBAKIR'da yapılan Spor Tırmanış yarışmasını SİYASİ SEBEPLE protesto edip yarışmaya takım getirmeyen, aynı zamanda'da TDF Eğitmeni ve Spor kulübü BAŞKANI olan KİŞİ'yi ÖZEN'le kınıyorum.
|
|
|