Tekil Mesaj gösterimi
Alt 02-10-2007, 23:45   #16
mrskrt
Yeni Üye
 
mrskrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Ağu 2007
Bulunduğu yer: Malatya
Mesajlar: 5
Teşekkürleriniz: 0
0 Mesajına 0 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 0
mrskrt
Standart

Gerçekten çok yerinde haklı yorumlar.Gelişmiş ülkeler spor, sanat gibi çoklu zeka kuramına hitap ederek gelişimin peşinde biz ise bunun tam tersini yapmakta inat ediyoruz.Eğitim Fen labaratuarı değil deney yapmak için.Bir bilgisayar filanda değil format atasın.Ama harbiden cılkı çıktı.Zaten insanlar Beden Eğitimine boş ders muamelesi, not ortalamasının yükseltilmesinde basamak ve bizleride sıradan aparatif kişiler olarak görüyorlar.Üstelik bunlara aynı mekanı paylaştığımız kendine öğretmen diyen insanlarda dahil.( gerçi bunda klasik öğretmen olarak at topu oynasın mantığı ile davranan arkadaşlarımızın payı da var .)Sen ne kadar çalışırsan çalış kendini yenilersen yenile başarılı olursan ol bu bakış değişmiyor.Tabi azınlıkta olup Beden Eğitiminin ; öğrencinin geleceğine davranışına psiko-motor gelişimine ,fiziksel yeteneklerine,eşgüdümüne....v.s. yaptığı katkıyı bilenler de var. Bunların göz ardı edilerek ders saatinin düşülmesi , idarecilere açık kapılar bırakılması , müfredatın arap saçına dönüştürülmesi mesleğine aşık bir Eğitimci olarak( ben Beden Eğitimi Öğretmenlerini eğitimci olarak görüyorum öğretmenden ziyade...) beni idealistlikten uzaklaştırdı artık... Umarım bunun da bir yolu bulunur...
mrskrt isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159