swipp hocamı destekliyorumm. ve ardından bende eklemek istiyorumki 10 yıllık öğretmenim ve gecen yılki yeni müfredat uygulamasında kendimi ilk göreve başladığımdan daha da acemi hissetim. Ha şimdi farklımı kesinlikle farklı değil.çünkü bu müfredatı kullanmak hiç zevk vermiyor.Ebru hocamada soruyorum yeni müfredatla nasıl gelişiyorsunuz acaba... Bizim dersimizin temelini zaten etkinlikler oluşturuyordu. ÖğrenciyeÖğrenmesi gerekeni öğretir ve etkinlikle öğrettiğimizi pekiştirirdik.Şİmdi ben sadece saçma kazanımlara dayanan etkinliklerle öğrencilerime bişey öğretemiyorum. E sağolsunlar ders saatimizde yediler ..her yıl bişey cıkarıyolar. bakalım seneye ne olacakk.Kazanımlara baktığımızda teorik içerikli etkinlikler yer alıyor.Öğrencilerimiz spor yapmaktan mahrum bırakıyoruzki, hani hepte derler kötü alışkanlıklardan uzak tutmak için spor yapın yaptırın.Öğrencim derse giyinmek için yetişemiyor, derste zevk almıyor.Spor etkinliği dersinde sanırım bakanlığın tepkilere karşı çözüm amacıyla dersi koydu. fakat oda müdürlere takıldı. burda birçok okul secmedi . hatta secen bazı okullarda derse idareciler girdi. buyrun buda başka gerçek.Bu yılda bilgisayar dersi 4. ve 5 lerde 2 saat mecburi tutulunca spor etkinliği rafa kalktı. buda sanırım "beden eğitimi artık 2 saat spor etkinliği secilmesede olur mantığı idi"..
ebru hanımın acık uçluluk mantığına gelince. Sadece bizim dersimiz acık uclu bir dersti zaten. istediğin konuyu istediğin ayda al, istediğin kadar işle ve istediğin yöntemi kullan.. Yeni kazanımlarda hedefi belirlemek bile mümkün değilki:

daha fazla konuşmayayım yazdıkça canım sıkıldı. sevmedim yeni müfredatı