Sayın meslekdaşlarım; bana kalırsa önce, beden eğitimi dersine ve ders öğretmenine bakış açısını değerlendirmek ve çözüm üretmek gerekir.
Olanı değerlendirelim, okula nezaman bir kutlama tören bayram görevi gelse, direkbeden eğitimi öğretmeni ile ilişkilendirilir. Öğrenci velileri, çocuklarının kinestetik zekasının ileri olduğunu düşünür, hayata hazırlanmada beden eğitimi dersinin iskelet görevi olduğunu sezinler, beden eğitimi öğretmenine güler yüzünü gösterir. Öğrenci, kendini başkalarına bir şekilde ispatlamak ister, farklı ve üstün olmak ister, okulda iyi alışkanlıkları davranış haline getirip kötü alışkanlıklardan ve zararlarından korunmaları uzak durmaları öğütlenir, okul dışında informal eğitim yolu ile olumlu veya olumsuz etkileşim içine girer. İnsan hiçbir şeyin arkasında durmasa emeğinin arkasında durur.Beden Eğitimi Öğretmeni de kendisinden beklenildiği şekilde elinden geldiğince vazifesinin başındadır. Diğer makro düzey çalışmalarda da art niyetli veya duyarsız olunabileceğini düşünmüyorum. İyileştirme çalışmaları olacaktır, çünkü herkes doğrunun peşindedir ve herkes birbirine güvenmek mecburiyetindedir. Beden Eğitimi ile ilgili düşüncelerim şimdilik bu kadar. İyi olan herkese sağlıklı, mutlu, zenginlikli bir hayat diler selamlarımı sunarım.
|