![]() |
Sporu yaygınlaştırma (herkes için spor perspektifinden) aracı olarak sosyal pazarlama
Toplam 1 Eklenti bulunuyor.
Sporu yaygınlaştırma (herkes için spor perspektifinden) aracı olarak sosyal pazarlama yaklaşımı
Son zamanlarda “herkes için spor” başlıklı kampanyalarla ilgilenen kurumlar ve serbest zaman sektörleri hedef kitlenin gönüllü bir biçimde serbest zaman etkinliklerine katılımda bulunmasını etkilemek için pazarlama stratejileri ve tekniklerini kullanmaktadır. Değişen ve gelişen çevrede varlıklarını sürdürebilmeleri için yeni pazarlama teknolojileri ve yöntemleri önem kazanmaktadır. Sosyal refah ve sağlığa vurgu yapanpazarlama stratejisi sosyal pazarlamadır. Sosyal pazarlama, pazarlama yöntemlerini kullanarak birey ve toplum sağlığını geliştirmek amacıyla farklı hedef kitlelerde var olan davranışları değiştirmek için tasarlanan sosyal programların planlanması ve yönetimi olarak tanımlanmaktadır. |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2006 - 2025, Türkiye'nin Beden eğitimi ve Spor Portalı
2007-2024 Türkiye'nin Beden Eğitimi ve Spor Portalı