![]() |
19 Mayıs Kutlamaları stadlardan kaldırılmalı mı?
19 Mayıs Kutlamaları stadlardan kaldırılmalı mı?
|
Aslında böyle gıdım gıdım olmaz toptan ülkeyi ortadan kaldırak. "NEW TURKEY" kurak sonra kendimize uyduk bir tarih bulalım.. sonra son ra padişahın çokk yaşa başka yolu yokgibi.. nekadar da biz bu böyle olmaz bu tarihe türk insanına küfür millet kendilerine tarih yaratmak için uyduruk filmlerden ilham alsın sen yakın tarihimizi öylesine bir tarih di. de gitsin. Bu güne kadar düşünün bakalım ne kadar yok demişsek, inadına yapmadılart mı? sırada 23 nisan mı var? sorusu tabiki insanın aklına geliyor. eee aklına gelen başına gelir bu milletin.. Saygılar...
|
19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlamalarını birde egitim camiası ve ögretmen-ögrenci noktasında irdelemeye çalışmak meselenin özü bakımından yararlı olacaktır.Devlet okulunda görev yapan cumhuriyete ve Atatürk'e gönülden baglı bir egitimci olarak belirtmek durumundayımki 19 mayıs kutlamaları ögretmen-ögrenci-veli açısından tam anlamıyla sorunlar yumagıdır,hazırlıklar 3 ay sürmekte,bu süre içerisinde ögrenci derse girememekte,ögretmen okula gidememekte ve dogal olarak dersler boş geçmektedir,görev yapan okulların mevcut ögrenci sayısının çeyregi kutlamalar nedenıyle sınıfta kalmakta,kutlamalarda kullanılan kıyafetler nedenıyle velilerle okul idareleri karşı karşıya gelmektedir.kutlamalarda yıllarca görev yapan bir egitimci olarak olayın birde bu tarafını görmek gerekir,hazırlıkların yapıldıgı stadyumların zemini perişan edilmekte,kulüpler zarara ugratılmaktadır,yıllardan beri aynı hareketler yapılmakta ve artık ne ögretmenler ne ögrencıler nede izleyenler kutlamalardan hiçbirşey anlamamaktadır,kutlamaların işkence olmaktan çıkartılıp egitim ve ögretimi aksatmayacak bir düzenleme çerçevesınde törenlere devam edilmesi çok saglıklı olacaktır,Atamızı ve cumhuriyetimizi sevmek bayramlarda çoçuklarımıza ve ögretmenlerimize eziyet ederek olmaz,kutlamaların çerçevesi degiştirilmelidir,cumhuriyetmizin ayakta kalması bayram kutlamalarına baglı degildir,çalışmak ve üretmekle ilgilidir,tesekkürler.
|
teşekkürler hocam yorumunuz için.gerçekten çok doğru
|
saçmalık ötesi, yakındır, andımız ve istiklal marşımızında okutulmaması
|
Allah aşkına nasıl böyle bir sonuca varabiliyorsunuz.Böyle diyen biri kesinlikle 19 Mayıs ve 23 Nisanı statda kutlamak için Öğrencilerle deli gibi 3 ay boyunca çalışmamıştır.Zamandan , eğitimden ve maddi kayıplardan bahsetmiyorum bile.
|
Ayıp güzel meslektaşım senin görevin bu yahu neden beden eğitimi öğretmeni oldunki 3 ay çalıştında ne oldu ki Şerefimle çalıştım bundan sonrada seve seve tüm kalbimle 3 değil bu vatan için bu bayramın çoskuyla kulanması için 130 ay yine çalışırım Saygılar.
|
Hocam tüm bu anlattıklarınız pek tabi 19 mayısın toplumca duygusal olarak yaşanmasının doruğa ulaştığı o günü yoksaymayımı gerektiriyor.Elbetteki sorunlar var ama daha pratik bir çalışma yapılarak,daha kısa süreli bir çalışma ile derslerde olumsuz etkilenmeyecek şekilde bir formül üretemeyecek kadar aptal değiliz sanırım.Tabiki asker top tüfek olmasın ama satadlar buluşmadır.Bu duruma kıs kıs gülen avrupayı eğlendirmeyin lütfen.Saygılar
|
Sevgili öğretmenim bu dünyaya bin kere gelsem yine beden eğitimi olmak isterim benim derdim çalışıpta yorulmaktan değil.Bütün masrafların öğrencilerden karşılanarak yapılması.Versin devlet her ilçeye bayram kutlaması için 20 bin 30 bin.Ayrıca katılan öğrencilerde ödüllendirilsin.Çocuk faaliyete katılmak için can atsın.Yoksa çin işkencesine dönüşüyor.
|
19 mayıs gitti sırada 23 nisan var 10 sene sonra ne andımız nede istiklal marşımız kalır Atatürküde mezarından kaldırıp ergenekonucu diye yargılarlar bunlar.
|
Allah aşkına böyle kutlamalar dünyada yok artık. Olsun ama böyle olmasın koca ilçede toplam 1500 öğrenci var bunlardan toplan 400 öğrenci al stadlarda protokole oynat geri kalan öğrenciler ayakta 2 saat bayram beklesin arkada kalanlar izleyemesin bayılanlar olsun biz kimi eğlendirecez kime 19 mayısı 23 nisanı sevdirecez kıyafetler konusunda bir sürü ailelerle sorun yaşa kızgın güneşte soğukta öğrencileri hasta et beden eğitimi öğretmenleri ile öğrenciler arasında bir sürü anlaşmazlık öğrenciden kıyafet parası dilenmekler bunları yaşayanlar olarak kalkmasından yanayım bunun yerine spor karşılasmaları eğlenceler olabilir avrupada olduğu gibi.
|
ne padişahlığı sen nerde sanıyon kendini.hocam
|
hocam size tamamiyle katılıyorum. ağzınızsan bal damlıyor.bizim gibi düşünmeyenler darbeci zihniyetli olanlar olsa gerek..
|
TANIM
Çalıştığı eğitim kurumunda, öğrencilere beden eğitimi ile ilgili eğitim veren kişidir. GÖREVLER Beden eğitimi konusu ile ilgili hangi bilgi, beceri, tutum ve davranışların, hangi yaş düzeylerindeki öğrenci gruplarına, hangi yöntemlerle kazandırılacağı, MEB tarafından onaylanan öğretim programları ve ilgili mevzuatta belirtilmiştir. - Beden eğitimi öğretmeni, bu program çerçevesinde, - Eğitim vereceği grubun düzeyine uygun bir çalışma planı hazırlar ve bu planı uygulayarak öğrencilere alanı ile ilgili bilgi ve beceri kazandırır, - Öğrencilerin başarılarını değerlendirir, başarı düzeylerini artırıcı önlemler alır, - Eğitici kol çalışmalarında görev alarak öğrencilerin yeteneklerini geliştirici etkinlikler düzenler, - Öğrencilerin gelişimlerini izler, sorunlarının çözümüne yardımcı olur, - Alanı ile ilgili gelişmeleri izler, bunların öğretim programlarına yansıtılması için ilgililere önerilerde bulunur, - Nöbetçi olduğu günlerde, okulun düzen ve disiplinini sağlamak üzere görev yapar, - Sınıf öğretmeni olarak, öğrencilerin alan ve ders seçmelerine yardımcı olur, yönetimle ilişkilerini sağlamaya çalışır. KULLANILAN EĞİTİM MATERYALLERİ - Yıllık müfredat programı, günlük çalışma planları, not defteri, yoklama defteri, ders kitapları, okul araç ve gereçleri, - Gülle, disk, barfiks, çeşitli halatlar, eşofman, spor ayakkabısı, kondisyon geliştirici aletler, ağırlık torbası, ağırlık yeleği , top vb. MESLEĞİN GEREKTİRDİĞİ ÖZELLİKLER Beden eğitimi öğretmeni olmak isteyenlerin; - Üst düzeyde akademik yeteneğe sahip, - Spor yeteneği olan, göz-el ve ayaklarını eşgüdümle kullanabilen, - Bedence sağlam ve güçlü, spora karşı ilgili ve bu alanda başarılı, - Düşüncelerini başkalarına açık bir biçimde aktarabilen, - İyi bir öğrenme ortamı sağlayabilen, dikkatli, işine özen gösteren, - Mesleğinin sorunları ile ilgilenen ve çözüm yolları bulmaya çalışan, - Öğrencilerin duygu ve düşüncelerini anlayabilen, - Kendini geliştirmeye istekli, coşkulu, yaratıcı kimseler olmaları gerekir. ÇALIŞMA ORTAMI VE KOŞULLARI Beden eğitimi öğretmeni, genellikle spor salonunda, bazen okulun bahçesinde ve sınıfta görev yapar, görevini genellikle ayakta yürütür. Çalışma ortamı mevsime göre açık veya kapalı, ama oldukça gürültülüdür. ÇALIŞMA ALANLARI VE İŞ BULMA OLANAKLARI - Beden eğitimi öğretmenleri Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda beden eğitimi öğretmeni olarak çalışabilirler. - Beden eğitimi dersi dışında, Spor Faaliyetleri ve Milli Oyunlar, Spor İlkyardımı, Halk Oyunları, Spor Yönetimi ve Organizasyon, Spor Psikolojisi gibi derslere girerler. - Beden eğitimi öğretmenleri, çeşitli spor merkezlerinde, aerobik salonlarında, fitness centerlarda (fazla kilolardan kurtulmak ve düzgün bir vücut için zayıflama egzersizlerinin yapıldığı yerler ) vb. çalışabilirler. MESLEK EĞİTİMİNİN VERİLDİĞİ YERLER Mesleğin eğitimi; çeşitli üniversitelerin Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulları, Eğitim Fakülteleri, Fen-Edebiyat Fakülteleri, Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokullarının “Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği” bölümlerinde verilmektedir. MESLEK EĞİTİMİNE GİRİŞ KOŞULLARI Söz konusu programa girebilmek için Öğrenci Seçme Sınavında yeterli puan almak ve özel yetenek sınavını kazanmak gerekmektedir. Ayrıca, Spor Bilimleri ve Teknolojileri Yüksek Okulu (Lisans) ile Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu’nu bitirenlerden “Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programı”nı veya “Pedagojik Formasyon Programı”nı başarı ile tamamlayanlar öğretmenlik yapabilirler. EĞİTİMİN SÜRESİ VE İÇERİĞİ Mesleğin eğitim süresi 4 yıldır. Eğitim süresince, Spor Bilgisine Giriş, Basketbol, Voleybol, Hentbol, Atletizm, Spor Fizyolojisi, Spor Masajı, Beslenme, Özel Öğretim Yöntemleri, Eğitim Sosyolojisi vb. dersler verilir. BURS, KREDİ VE ÜCRET DURUMU Bu programa yerleştirilenler arasından özel yetenek sınavı puanı en yüksek adaydan başlamak üzere belli sayıda öğrenciye Milli Eğitim Bakanlığı’nca burs verilmektedir. Ayrıca öğrenciler Kredi ve Yurtlar Kurumu’nca verilen öğrenci kredisinden ve diğer kamu kurum ve kuruluşlarının sağladığı kredi ve burs olanaklarından da yararlanabilirler. Meslek eğitimini tamamlayan öğrenciler 9. derecenin 1. kademesinden aylıkla göreve başlatılırlar. Her yıl öğretim yılı başında eğitim öğretim tazminatı alırlar. MESLEKTE İLERLEME Üniversite bünyesinde lisansüstü eğitim yaparak akademik kariyer edinebilirler. Ayrıca antrenörlük, monitörlük, masörlük ve kondisyonerlik yapabilir, turizm sektöründe animatör olarak çalışabilirler. BENZER MESLEKLER : Antrenörlük, masörlük, kondisyonerlik. DAHA AYRINTILI BİLGİ İÇİN BAŞVURULABİLECEK YERLER - İlgili Eğitim Kurumları, - Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü, - Türkiye İş Kurumu Genel Müdürlüğü Ankara Meslek Danışma Merkezi, - Bünyesinde Meslek Danışma Merkezi bulunan Türkiye İş Kurumu İl Müdürlükleri. |
olayın iç yüzünü hepimiz bildiğimiz halde, bazı arkadaşlar siyasi davranıp 19 mayıs 23 nisan elden gidiyor diyerek feryat ediyor. bak arkadaşım. birincisi bayram kutlamaları sadece beden eğitimi öğretmeninin görevi değildir. bütün kamu çalışanlarının görevidir. buna o ildeki asker, bürokrat, polis, diğer öğretmenler vs.. dahil. ama nedense iş hep bzim üstümüze kalır ve verdiğin emeğin karşılığında bir teşekkür bile alamadan ya vali yada milli eğitim müdüründen fırça yersin. ikincisi bayram organizasyonlarına katılan öğrenci ve öğretmenlerin %90'ı isteksiz, zoraki katılıyorsa, işte orda bi durup düşüneceksin. neden istekli değiller acaba. yoksa bilmediğimiz bir şey mi var? aslında iyi biliyoruz ki bayramlar kutlama için değil, protokoldeki 3 kişiyi memnun etmek için çekilen eziyet haline geliyor. 23 nisan kutlamaları serin havalara geliyor. o serin soğuk yağışlı havalarda, yaşları 11 - 13 çocukları provalarda rezil ederek mi bayramları, cumhuriyeti sevdiriyoruz sizce. son olarak andımız ve istiklal marşı konusu var. bir kural vardır, bir şeyin niceliği arttıkça niteliği düşer. ama bu ülkede hep bir kesim bir şeylerin niceliğini artırarak nitelik artırmaya çalışıyor. her liseinin anadolu lisesi olduğu gibi, ya da her şehre üniversite kurulduğu gibi. ne andımız ne de istiklal marşı kalkmamalı. ama zırt pırt her yerde okunup böyle anlamı büyük değerli şeylerin de manası, anlamı yitirilmemeli. öğrenci andı her sene başında öğrencilere okutturulup, ne için and içtikleri onlara iyi anlatılmalı. istiklal marşının hafta başı ve sonu okunması bence doğru. ama her toplantıda, her törende, asker uğurlamasında, sokakta vs... bunu herkes kafasına göre okursa, anlamını yitirmez mi? zaten bu ülkede kaç kişi bunların anlamını bilerek okuyor acaba. istiklal marşı, bayramlar, cumhuriyet...! bunları çocuklara ve vatandaşa devlet tüm kanallarıyla sevdirerek halkın sahip çıkmasını sağlamalıdır. diktayla ya da şişirmeyle değil. çünkü saygının yolu sevgiden geçer. yönetmeliklerden, korkutmadan yada kanunlardan değil. hepinize saygılar.
|
Bende Beden eğitimi öğretmeni olarak söylediklerine katılıyorum.Bravo çok güzel bir yorum olmuş gerçekçi...
|
yavaş yavaş Atatürk'le ilgili herşey ortadan kaldırlıyor,tüm dünya hayran iken bizimkiler yerin dibine sokuyorlar.tarih tekerrürden ibaret akıllanmamışız ,gençleri sporsal aktiviteden uzaklaştırmak ,kötü alışkanlıklara yönelsin dinimize uygun ya .....
|
19 Mayıs Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı Kutlamalarının kaldırılmadığını hepimiz çok iyi biliyoruz aslında. 19 Mayıs, 23 Nisan ve diğer Milli Bayramlarımızda yine coşkuyla kutlanacak ve kutlanmaya da devam edecek.Bugün beden eğitimi öğretmenleri dışında hangi okul müdürüne, hangi öğretmene, hangi veliye, emniyete, belediyeye v.s. hatta beden eğitimi öğretmenleri de dahil sorsanız çoğunluğu bu uygulamayı destekliyor. Destek verenler bu ülkede Milli Bayramları, Atatürk Sevgisini, Birlik ve Beraberliğimizi,Gençliğimizi,Geleceğimizi yok etmek için değil,daha iyisini istedikleri için destek veriyorlar.
|
19 mayıs kutlamları
merhaba arkadaşlar ben beden eğitimi öğretmeniyim bayramlarımızda öğretmen olarak 4 yıldır aktif çalışıyorum öğrenciyken görev aldım ve hazırlanma sürecinde velisiyle kıyafetiyle öğrencisiyle vs.uğraşmama ve sitresli geçmesine rağmen ben bayramları hazırlama komitesinde olduğum zaman çok mutlu olyorum .öğrencileri izlerken ayrı bir keyif alıyorum çünkü bayramımızı çoşkuyla kutluyoruz.hangi 29 ekim cumhuriyet bayramımız ,12 mart istiklal marşının kabulü vs.ilçelerde, kasabalarda, il merkezindeki okullarda tam manasıyla kutlanıyor? hepsinde formalite icabı bir tören hazırlanıyor... eğer bayramlarımızı karnaval havasında becerebilirsek neyise ama bu da ancak il merkezlerinde olur ilçelerde kasabalarda köylerde olmayacağı için gün anlam ve önemini zamanla kaybedecektir.
|
Bütün önemli günlerimizin uygulamadaki ki bu tepedendir, aksaklıkları yüzünden kaldırılmasına, yozlaştırılmasına, kutlanmamasına kesinlikle katılmıyorum.
|
29 ekim deprem dolayısıyla kutlanmadı.19 mayıs kaldırıldı.istiklal marşı andımız ve gençliğe hitabe malum.elimizde bir 23 nisanımız kaldı.hadi hayırlısı bakalım...
|
konular nerede
|
zahmetmi oldu bu vatan için bişiler yapmak??
|
19 mayıs kutlamaları hakikaten çok problemli oluyor. görevimiz mi elbette... ama unutmamak gerekli ki eğitim öğretime sekte vuracak şekilde olduğunda ciddi sorun çıkıyor. matematik ingilizce edebiyat gibi derslerden öğrenci alırken insan 2 defa düşünüyor. ders sonunda çalıştırmaya kalksan kız öğrencileri aileleri göndermiyor (çünkü herkes il merkezinde çalışmıyor). diyelim ki tüm bu zorlukları göze alıp güzel bir program hazırladınız ve gösteriyi sorunsuz bi şekilde tamamladınız sene sonunda başarılı öğrencilerden bir tanesinin bile başarısız olduğunu gördüğünüzde benmi sebep oldum diye düşünmeye başlıyorsunuz. sorun sorun sorun. Bunlar çoğaldığında öğrenci 19 mayısı sevmemeye başlıyor. kaldırılmalımı? hayır ama biraz daha kolaylaştırılmalı. diğer önemli gün ve haftalar gibi kutlanabilir. örneğin 29 ekim Cumhuriyet bayramı gibi. işten güçten kaçmak için falan değil geçen yıl 2. dönem turnuva ve takım antrenmanları yüzünden okuldan eve saat 17:30 dan önce neredeyse hiç girmemiş bir beden eğitimci olarak yazdım bu yorumu.
|
bazı halk tabakası stadyumda kutlanmasını istiyor. çekirdeklerini sularını alıp stadyuma eğlence izlemeye geliyorlar. 1 saatlik eğlenceleri için 3 ay çalışan bizler için işkence haline gelen bayramın eğlencesini izliyorlar.
bazı öğretmenler stadyumda kutlansın demiş. evet bizler stadyumda çalışma yaparken onlar öğretmenler odasında gün yapar gibi pasta kek poğaça yapıp getirip dedikodu yapıyorlar. güneşte kavrulan, rüzgarda üşüyen biz. bazı öğrenci kısmı stadyumda kutlansın demiş. evet derslerin boş geçmesinden istifade boş boş gezen öğrenciler için derslere devam etmek hoşlarına gitmedi. görevli öğrenciler ise güneş te bayılıp, soğukta üşüyorlar. firmalar itiraz etmiş. doğru senede türkiyede 12 trilyon para toplanıp ertesi gün çöpe gidiyor. saçma sapan kıyafetler saçma sapan hareketler. öss ye hazırlanan öğrencileri derslerden alıp bayram kutlaması için hazırlamak, istemese de zorla çalıştırmak, istekli olmayan öğrencilerle çalışan biz öğretmenler. (hele ki ben okul 110 kişi tek lise bütün öğrencileri kullanmak zorundayım.) SPORTİF OYUNLARIN OYNANDIĞI, ORYANTİRİNGLERİN YAPILDIĞI DAHA ÇAĞDAŞ DAHA İSTEKLİ BAYRAM KUTLAMALARI DİLEĞİMLE. BAYRAMIN KALDIRILMASI TARAFTARI DEĞİLİZ, SADECE ŞEKLİ DEĞİŞMELİ. ZATEN KALDIRILDIĞI DA YOK. |
Hentbol II. Kademe Antrenörlük Kursu ( Konya ) 2012
Yeterli sayıya ulaşmak için (20 kişi) isim-soyisim ve telefon numaranızı bildirmeniz gerekmektedir. İl temsilcimiz Hasan BAKAR kursu açmak için liste yollayacaktır. 0534 914 94 70 (Sercan KARAMAN) no'lu telefona isminizi ve telefon numaranızı kursun açılması için bırakmanız yeterli olacaktır. İlgilenen kişilere duyurulur. |
arkadaşlar sapla samanı karıştırmıyalım bizle beden eğitimi öğretmenleri olarak stad kutlamalarında hazırlık döneminde yaşananları çocuklarımızın çektikleri sıkıntıları en iyi şekilde bilen kişileriz . evet stadlarda kutlama olmalı bence ama şu anki şekliyle kesinlikle olmamalı bunun planlaması yapılarak çocuklara milli birlik ve beraberliğimizi en iyi şekilde yaşatılması gerekir.
|
yapmayın arkadaşlar bayram kutlamalarını çoğunluk eziyet olarak görmüş ama bazı yerler var ki çocuk otobüse binip bir semtten diğerine gitmemiş. bu tür faaliyetler sosyalleştirir. bir bütün parçası yapar. grup olarak hareket edebilmeyi öğretir. dediğim gibi otobüse binerken sıra olabilmeyi başarır. o zaman sağını solunu askerde de öğrenir. bize ne gerek al topu tepin. öyle mi!
derslerden geri kalma kısmına gelince ben bir sınıfı kople boşaltıyorum hocalarına haber veriyorum yeni konuya geçmiyorlar veya gelince hızlandırılmış olarak gerekirse kendi derslerimide vererek çözüyoruz. zaten çalışmaların çoğu okulda beden eğitimi ders saatinde yapılıyor stadyum olayıda üstelik aylarca sürmüyor. GSM verir mi 3 ay bide 2 hafta alabilirsen ne ala. |
Bence stadlardan kaldırılmalı...
|
ben stenize yeni kaydoldum aklımda soru işaretleri var ygs3 den 220 puan aldım samsun 19 mayıs ünv besyo okumak istiyorum taekwondo bu kayıt işlemleri internet ortamundan yapa biliyormuyuz yada nerden yapıyoruz saygılar
|
bence 19 mayısı kutlama şeklinin değiştirilmiş olması çok isabetli bir karar oldu ayrıca andımızla İstiklal Marşı'nı aynı kategoriye koymayın, bence andımız cuntadan kalma türkiye milletine hizmet etmeyen bir şey ama İstiklal Marşı'nı hiçbir kuvvet kaldıramaz çünkü o marş bütün vatanın marşıdır.
|
Bağlı bulunulan mülki idari amirlerin egosunu tatmin etmekten başka bi amaca hizmet etmeyen bu kutlamaların çağdaş ve cidden herkesin yapmaktan keyif alacağı şekle döndürülmedikçe biryere varılacağı kanaatinde değilim.sürekli monotonluk sürekli aynı işkenceler ben bir beden eğitimi olarak bundan ciddi anlamda çok rahatsızım.bizim spora ve gençliğe biçtiğimiz değer de bu.uluslar arası başarılarımızda ortada zaten...
|
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2006 - 2025, Türkiye'nin Beden eğitimi ve Spor Portalı
2007-2024 Türkiye'nin Beden Eğitimi ve Spor Portalı