![]() |
![]() |
#35 |
Administrator
Üyelik tarihi: Oca 2006
Bulunduğu yer: Malatya
Mesajlar: 6.255
Teşekkürleriniz: 325
1.137 Mesajına 2.464 teşekkür edildi.
Tecrübe Puanı: 10 ![]() |
![]()
Hocam aşağıdaki yazdıklarımı okuyunuz...
Değerli arkadaşlar ders geçme yönetmeliğinde her dönemde üç defadan az olmamak üzere ve dersin özelliğine göre yazılı, sözlü ve uygulamalı olarak vermek zorundayız ama öğretim programında ise bu sınavların nasıl yapılacağı anlatılmıştır. Size şöyle anlatayım. Müfredat programını biraz dikkatli inceleseydik bu sorular gelmezdi diye düşünüyorum. Yıllık planda iki tane ölçme ve değerlendirme yerleştirdim. Geri kalanları ise sözlü notu (derse etkin katılım ve performans görevini ) olarak siz vereceksiniz. Yani derse etkin katılım ve performans görevini uygun bir zamanda vereceksiniz yıllık plandada açıklamalar bölümünde belirttim. (biraz dikkatli inceleyelim) böylelikle en az 3 not vermiş oluyorsunuz. aşağıda müfredat programın ölçme ve değerlendirme ile ilgili bölümü bulunmaktadır. Ne demek istediğim orada daha iyi anlatmaktadır. Sözlü notu kısmına iyi bakınız. Çalışmalarınızda başaılar dilerim. 7.1. Ölçme ve Değerlendirme Araç ve Yöntemleri Yazılı Sınav: Beden eğitimi dersinde gerekli görüldüğü takdirde teorik bilgileri ölçmek için yazılı sınav da yapılabilir (MEB Orta Öğretim Genel Müdürlüğü Sınıf Geçme ve Sınav Yönetmeliği ilgili madde ). Uygulamalı Sınavlar: Beden eğitimi dersinde öğrenciler; öğrenme–öğretme sürecinde öğretmen tarafından hazırlanan, öğrencilere öğretim yılı başında belirtilen ve tanıtımı yapılan ölçütlerle değerlendirilirler. Bir dönem itibarıyla birden fazla alt öğrenme alanına yönelik becerilerin, ayrı ayrı değerlendirilmesi sonucunda verilen notların ortalaması alınır (MEB Orta
Öğretim Genel Müdürlüğü Sınıf Geçme ve Sınav Yönetmeliği ilgili madde ) (EK:1). Sözlü Sınavlar: A-Ders ve Etkinliklere Katılım: Beden eğitimi dersinde, öğrencilerin ders içi etkinlikleri değerlendirilirken; sınıf içi etkinliklere katılımları, derse hazırlıklı gelip gelmedikleri, derse olan ilgi ve istekleri, grup içinde iş birliği ile çalışmaları dikkate alınarak yıl içerisinde bir ders saati ayırmaksızın takip ve değerlendirme yapmak için değişik çizelgeler hazırlanabilir. (MEB Orta Öğretim Genel Müdürlüğü Sınıf Geçme ve Sınav Yönetmeliği ilgili madde) (EK:2). B- Performans Görevi: Uygulama aşamasında, ders içinde verilen herhangi bir etkinliğin, öğrenci tarafından yeni bir bilgi ile yapılandırılması istenir. Dolayısıyla, ortaya çıkacak olan ürünün tek bir cevabı da olmayacaktır. Etkinliği tanımlamanın değişik yolları bulunmaktadır. Bu nedenle öğretmenin herhangi bir etkinlikle ilgili öğrencilerden isteyeceği yaratıcılığın ölçütleri açık ve anlaşılır olmalıdır. Böylece değerlendirme süresinde öğrencilerden, kendilerinden ne beklendiğini bilerek çalışmalarını ortaya koymaları istenir. |
![]() |
![]() |
Popüler Sitelerde Paylaş |
Etiketler |
beden, eğitimi, göre, okullara, planları, salonsuz, sınıflar, yıllık |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
2011-2012 Beden Eğitimi 45678. Sınıflar yıllık planları - Salonsuz okullara göre -2 | webkerem | Beden Eğitimi Yıllık Planları | 3 | 05-11-2012 16:36 |
2011-2012 Beden Eğitimi 45678. Sınıflar yıllık planları - Salonsuz okullara göre -4 | webkerem | Beden Eğitimi Yıllık Planları | 18 | 02-10-2011 14:00 |
2011-2012 Beden Eğitimi 45678. Sınıflar yıllık planları - Salonsuz okullara göre -3 | webkerem | Beden Eğitimi Yıllık Planları | 7 | 02-10-2011 13:59 |
2011-2012 Beden Eğitimi 45678. Sınıflar yıllık planları - Salonsuz okullara göre -1 | webkerem | Beden Eğitimi Yıllık Planları | 11 | 24-09-2011 22:13 |
2011-2012 Beden Eğitimi 4.5.6.7.8 Sınıflar Günlük planları - Salonsuz okullara göre-3 | webkerem | Beden Eğitimi Günlük Planları | 4 | 21-09-2011 17:35 |
Reklam Alanı |